• وبلاگ : ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
  • يادداشت : لبيك يا نصرالله
  • نظرات : 1 خصوصي ، 13 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + لعيا 

    فان حزب الله هم الغا لبون

    لبيك يا سيد حسن نصر الله

    آرزو يم اين است كه آنجا باشم با تمام وجودم ولي

    يك دختر ....

    + سيد حبيب الله حسيني 

    اسلام عليكم.

    اسلام علي دماء الشهدا خصوصا شهدا حزب الله. سيد حسن نصرالله يا ابن عمي ان و اخوانك شيعه كلنا فداك.يا زات القلب الكبير.

    يا الله ويا الله احفظ لنا نصرالله

    سلام برادر نصرالله

    لبيك يا نصرالله

    من همچنان بلاگت را دنبال مي كنم

    براي اين روزا قلب جووناي ايراني هم مثله مسلموناي ديگه درد دارد

    آنتيك مستثني نيست

    آرزويم اين بود كه هم اكنون بين مبارزين باشم

    خدايي بماني و مبارز

    يا حق

    سلام .

    کونوا علي ثقة يا مجاهدي حزب الله بأنکم منتنصرون وان الجمهورية الاسلامية تقف الي جانبکم و الي جانب جميع المسلمين بل الي جانب جميع المستضعفي العالم

    آپم سربزن .

    الله ينصركم ....

    سلام

    يك مطلب آپديت كردم با عنوان چرا اسرائيل محكوم به شكست است؟

    به اميد پيروزي سپاه حق

    يا علي

    الهي و ربي من لي غيرك

    با عرض سلام و خدا قوت به خاطر خدمات شما .

    لبيك يا حسين لبيك يا حسين

    مقام معظم رهبري فرمودند:

    خون مطهر جوانان شهادت طلب و حضور ميداني مبارزان از جان گذشته همه محاسبات دنياداران ماده پرست و لذت جو را در هم مي ريزدو ميدان تازه اي را مي گشايد كه در آن خون بر شمشير پيروز است.(25/1/85 ).

    با تشكر .يا زينب

    مرگ بر اسراييل غاصب

    پست الكترونيكي

    سلام همون طور كه گفتم وبلاگم دچار مشكل شده بود ونمي تونستم بروز بشم به همين دليل در حال حاضر وبلاگ جديد در پارسي بلاگ باز كردم كه ادرسش در وب سايت هست وان شا الله دوباره فعال خواهم شد

    وبلاگ خيلي خوبي داريد


    السلام عليك يا فاطمه الزهرا

    ميلاد حضرت فاطمه زهرا و روز مادر گرامي باد
    سلام دوست عزيز[گل]
    خوبيد
    ممنونم كه به وبلاگ من سر زدين
    دوست دارم لينك وب زيباي شما باشم اگه اين محبت رو در حقم بكنيد خيلي ممنون ميشم
    خدايا خونه‌مون بوي بهشت ميده... هنوز قالي خونه‌مون بوي بهشت ميده
    آخه مادرم صبح تا شب روي اين قالي راه ميره....
    خدايا منو هيچوقت از بهشتم دور نكن ...... آمـيـــــــن

    موفق باشين و خدا نگهدارتون[گل]
    رضا
    *********************************************
    ************* [گل]اللهم كن لوليك الفرج[گل] ****************
    *********************************************


    سلام با اميد پيروزي حزب الله بااجازه مي خوام لينك كنم

    يا علي

    سلام عليكم.

    خدا قوت.

    هم شما و هم برادرمان : سيد عبدالمجيد زواري.

    دعا بفرماييد.

    در پى ناتوانى در مقابل حملات حزب الله ايجاد شد
    اختلاف در كابينه المرت بر سر توقف جنگ
    نوشته سيد عبدالمجيد زواري
    روزنامه جوان 29/4/85
    بر اثر ناتوانى از مقابله با موشك هاى حزب الله و تاثيرات زيانبار اين حملات بر مناطق اشغالى، منابع رژيم صهيونيستى از وجود اختلاف در كابينه اين رژيم درباره توقف جنگ بر ضد لبنان خبر دادند.
    پس از تظاهرات اعتراض آميز روزهاى گذشته در تل آويو كه ساكنان اسرائيل مخالفت خود را با تجاوز به لبنان اعلام كرده بودند، دامنه اين اختلافات اين بار به كابينه نيز كشيده شد و برخى از سران اين رژيم نيز مخالفت خود را با ادامه جنگ با حزب الله و تجاوز به لبنان اعلام كردند.
    در حال حاضر رهبران اسرائيل به دو گروه تقسيم شده اند و به گفته منابع صهيونيستى اختلافات و درگيرى هاى داخلى در حال افزايش است. دو ديدگاه در بين رهبران اين رژيم وجود دارد كه يك گروه بر اساس جاه طلبى هاى صهيونيست ها بر ادامه تجاوز به لبنان تا از بين رفتن كامل حزب الله تاكيد مى كند و گروه ديگر با اذعان به ناتوانى در مقابله با حملات نيروهاى حزب الله، بقاى اين رژيم را در توقف جنگ و يافتن طرحى براى تبادل اسرا مى دانند. با ادامه حملات موشكى حزب الله به مناطق مختلف اسرائيل و فرار گسترده صهيونيست ها از مناطق اشغالى، اين ديدگاه در بين رهبران رژيم صهيونيستى در حال گسترش است. تحت تاثير همين ديدگاه ها برخى مقامات نظامى تل آويو نيز اعتراف كردند كه نابودى حزب الله غيرممكن است و در واقع اسرائيل بايد براى تضعيف اين نيرو تلاش كند و نه نابودى آن زيرا يك جنبش مردمى دينى را نمى توان نابود كرد.
    گزارش هاى رسمى رژيم صهيونيستى نيز فاش كردند كه سازمان هاى اطلاعاتى و امنيتى اين رژيم با اعتراف به شكست اين سازمان ها در ارزيابى درست از توانايى هاى جنبش حزب الله به مقام هاى تل آويو توصيه كرده اند كه پيشنهاد آتش بس را بپذيرند.
    تسفى ليونى وزير خارجه اين رژيم نيز با اشاره به عدم موفقيت ارتش اسرائيل اعلام كرد زمان اقدام سياسى براى حل بحران فرا رسيده است.
    اظهارات وزير خارجه رژيم صهيونيستى در حالى صورت گرفت كه منابع سياسى و نظامى اين رژيم نيز تاكيد كردند كه مهلت ارايه شده و پيش بينى شده به ارتش براى موفقيت در ماموريتش نيز به پايان رسيده است. پس از آن كه جنبش حزب الله لبنان موفق به شليك دو هزار موشك به شهرك هاى صهيونيستى تا عمق ۵۰ كيلومترى سرزمين هاى اشغالى ۱۹۴۸ فلسطين شد، ارتش رژيم صهيونيستى از اظهاراتى مبنى بر نابودى قدرت حزب الله دست برداشت و سخن از افزايش فشار بر اين جنبش به ميان آورد و به جاى اظهارات اوليه خود كه در آن پيش بينى كرده بود حزب الله سه روز بيشتر در برابر حملات اسرائيل دوام نخواهد آورد به يكباره از ضرورت خوددارى از هرگونه عمليات زمينى عليه اين جنبش سخن گفت.
    بر پايه اين گزارش به رغم اظهارات سياستمداران و فرماندهان ارتش رژيم صهيونيستى مبنى بر ادامه عمليات تا هفته هاى آينده اما اينك صحبت ها در خصوص پايان مهلت ارتش تا پايان هفته جارى و يا نهايتاً اوايل هفته آينده افزايش يافته است.
    بسيارى از تحليلگران سياسى و نظامى در رژيم صهيونيستى معتقدند كه اين رژيم از عواقب اشتباهى كه مرتكب شده بسيار هراسان است چه از بابت فجايعى كه مى تواند در طرف لبنانى به وجود آيد و چه از بابت خسارت هايى كه ممكن است در طرف اسرائيلى در نتيجه افزايش شليك موشك هاى حزب الله حادث شود. هرگونه وقوع فاجعه در لبنان آنگاه جايگاه اين رژيم را در سطح بين المللى بيش از پيش كاهش خواهد داد و در مقابل هرگونه وقوع نتايج فاجعه آميزى در طرف اسرائيلى حكومت ائتلافى اولمرت را با چالش هاى بسيار بزرگى مواجه خواهد كرد. حكومتى كه به دليل عدم مشروعيت ايهوداولمرت نخست وزير از ثبات خوبى هرگز نتوانسته برخوردار باشد. بر اين اساس تحليلگران معتقدند دو طرف احتمالاً در روزهاى آينده دامنه حملات خود را در برخى مقاطع كاهش و در برخى مواقع شدت خواهند داد و در واقع يكديگر را با اين اقدام محك خواهند زد.