سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، برترین هدایت است . [امام علی علیه السلام]
ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» اخبار لبنان

حزب‌الله پالایشگاه نفت حیفا را هدف قرار داد

نیروهای مقاومت حزب‌الله یک پالایشگاه نفت را در حیفا هدف حملات خود قرار دادند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، مقاومت اسلامی شاخه نظامی حزب‌الله لبنان امروز (یک‌شنبه) اعلام کرد یک پالایشگاه نفت رژیم صهیونیستی را در شهر "حیفا" در 40 کیلومتری جنوب مرزهای لبنان داخل خاک اسرائیل هدف قرار داده است.

حزب‌الله 9 صهیونیست را به هلاکت رساند

نیروهای حزب‌الله با موشک‌باران شهر حیفا، پالایشگاه این شهر را درهم کوبیده و 9 صهیونیست را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس اسرائیل اعلام کرد در نتیجه موشک باران شهر حیفا توسط نیروهای حزب الله، 9 نفر کشته شدند و افراد بسیاری دیگر نیز زخمی شدند.
به گفته این نیروها پس از این موشک باران نیز حمله دیگری به خیابان اصلی این شهر انجام شد که تلفات بیشتری در پی داشت.
این حملات شدیدترین حمله نیروهای مقاومت به مناطق اشغالی پس از آغاز حملات رژیم صهونیستی به لبنان بود.
تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز تصاویری از شهر حیفا نشان داد که مناطق تخریب شده شهر را در حالی که دود از آن به هوا برمی‌خاست نشان می‌داد.
حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای که از شبکه المنار پخش شد، اعلام کرد "ساعت 9 صبح امروز ده‌ها موشک به شهر حیفا شلیک شد و این موشک باران ادامه خواهد داشت".
به گفته مسئولان پلیس رژیم صهیونیستی، تعدادی از این موشک‌ها در نزدیکی پالایشگاه حیفا و به مخازن نفت و گاز این پالایشگاه اصابت کرده‌ است. یک موشک نیز به ایستگاه قطار این شهر اصبت کرد که در نتیجه آن حداقل 9 نفر کشته شدند.
تعدادی از موشک‌های شلیک شده نیز به شهرهای عکا و نهاریا اصابت کرد و ساکنان این شهر به پناهگاه‌ منتقل شدند.
در همین حال رژیم صهیونیستی نیز حملات هوایی خود به لبنان را تشدید کرد. به این ترتیب تلفات صهیونیست‌ها در این درگیری‌ها به 24 نفر رسید.

حزب‌الله: تاسیسات پتروشیمی حیفا را درهم می‌کوبیم

نیروهای مقاومت حزب‌الله لبنان اعلام کردند در حمله اخیر خود به شهر حیفا به عمد از تخریب مراکز پتروشیمی این شهر خودداری کردند اما در حمله بعد آنها را درهم خواهند کوبید.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، حزب‌الله لبنان تهدید کرد به تاسیسات پتروشیمی اسرائیل در شهر حیفا حمله خواهد کرد.
در بیانیه ای که در تلویزیون المنار متعلق به نیروهای حزب الله خوانده شد، این نیروها اعلام کردند شاخه نظامی حزب الله امروز شهر ساحلی حیفا را موشک باران کرد اما به عمد از هدف قرار دادن تاسیسات پتروشیمی خودداری کرده است.
این بیانیه می افزاید: «مقاومت اسلامی به صهیونیست‌ها هشدار می‌دهد از ارتکاب حماقت جدید خودداری کنند زیرا ما به عمد از حمله به تاسیسات پتروشیمی خودداری کردیم اما مرتبه بعد حزب الله هیچ چیز را در حیفا و اطراف آن مستثنی نخواهند کرد.»
در حمله صبح امروز به حزب الله به شهر حیفا، 9 صهیونیست به هلاکت رسیدند.
سید حسن نصرالله روز گذشته خطاب به مردم رژیم صهیونیستی گفت: امروز نخواهم گفت اگر بیروت را بزنید حیفا را می‌زنیم. نخواهم گفت اگر به نواحی بیروت حمله کنید به حیفا حمله می‌کنیم. شما خواستید این معادله به هم بریزد. شما جنگی تمام‌عیار خواستید ما هم وارد جنگی تمام‌عیار می‌شویم و آماده آن هستیم؛ جنگی در هر زمینه، به سوی حیفا. سخن مرا باور کنید که این جنگ فراتر از حیفا و پس از آن خواهد بود.

گزارشی از اوضاع شهر حیفا پس از حملات حزب‌الله

در پی حملات شدید حزب‌الله به شهر حیفا در اسرائیل که 9 کشته و 25 زخمی بر جا گذاشت، این شهر صهیونیست‌نشین به حال آماده‌باش در آمد.

خبرگزاری‌ها در جدیدترین گزارش‌های خود اعلام کردند حزب‌الله در سومین حمله موشکی خود به شهر حیفا در اسرائیل 9 صهیونیست را به هلاکت رساندند و 25 نفر را زخمی کردند که به گفته پلیس اسرائیل حال شش نفر از آنان وخیم است.
بنا بر این گزارش‌ها، حملات به شهر حیفا شامل بندر این شهر، یک پالایشگاه نفت و ایستگاه قطار بوده است و حزب‌الله اعلام کرد در حملات بعدی خود به این شهر صهیونیست‌نشین هیچ چیزی را استثنا نخواهد کرد.
رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد موشک‌هایی که حزب‌الله به حیفا شلیک کرد می‌توانند تل‌آویو را نیز هدف قرار دادند.
در پی حملات حزب‌الله به حیفا، این شهر به طور کامل به حال آماده‌باش درآمد به طوری که آثار این آماده‌باش در بیمارستان‌ها و خیابان‌های آن کاملا مشهود است.
یکی از مسوولان بلندپایه وزارت محیط زیست رژیم صهیونیستی از بیم ادامه حملات حزب‌الله اعلام کرد این رژیم تولیدات پتروشیمی خود را از حیفا به جنوب اسرائیل منتقل می‌کند.
این مسوول اسرائیلی افزود تولید این مواد در کارخانه‌های پتروشیمی منطقه تا حد زیادی کاهش یافته است.

اسرائیل اطلاعاتی درباره نیروها و قدرت حزب الله ندارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت رژیم صهیونیستی باید بداند که اگر بخواهد به این جنگ خونین ادامه دهد، پیروز میدان نخواهد بود.

سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا و انگلیس نمی تواند در منطقه حیات داشته باشد زیرا در حال حاضر با امتی در حال مبارزه است که باید بداند در مقابل حزب الله لبنان پیروز میدان نخواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که در چند روز آینده تعادل سیاسی در منطقه برقرار شود و جنگ به پایان رسد.

فرمانده کل سپاه  افزود: به نظر بنده، رژیم صهیونیستی قادر نخواهد بود به جنگ ادامه دهد و یا این جنگ را در منطقه توسعه دهد زیرا جنگی که میان اسرائیل و حزب الله لبنان صورت گرفته جنگی است که اسرائیلی ها هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص نیروهای حزب الله و یا اینکه در مقابل چه اشخاصی مبارزه می کنند، ندارد.

وی گفت: نظامیان صهیونیست می دانند که ضعف بزرگ آنان این است که از قدرت حزب الله بی اطلاع هستند و هیچ نیروی مسلح آشکاری و یا یک ارتش را نمی بنیند که بخواهند در برابر آن به مقابله بپردازند.

صفوی با اعلام این خبر که حزب الله در شهرک حیفا که سومین شهرک صهیونیست نشین است، توانسته است ایستگاه قطار و یکی از پالایشگاههای نفت این شهرک را مورد حملات موشکی خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم معدود است که توانایی مقابله را در مقابل حملات حزب الله لبنان نخواهد داشت.

فرمانده کل سپاه در پایان اظهار داشت: اسرائیل باید به جنگ خود با حزب الله لبنان خاتمه دهد بطوری که اسرای فلسطینی را آزاد کند تا در مقابل آن دو اسیر اسرائیلی را نیز پس بگیرد زیرا این جنگ به هیچ وجه به نفع اسرائیل نیست.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( یکشنبه 85/4/25 :: ساعت 2:39 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سرکوب آزادیخواهی بحرینیها به دست سعودیها!/ ترجمه اختصاصی
اگر این جنایت است، من به آن اعتراف می کنم!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 14
>> مجموع بازدیدها: 327632
» درباره من

ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
سیّدحسین نصرالله
ما با شهیدان پیمان بسته ایم تا آزادی قدس شریف و تا روزی که پرچم پرافتخار اسلام را بر فراز بلندترین قله ها در انتهای افق بر زمین نکوبیده ایم از پای ننشینیـــم ‍؛ و نخواهیـــم نشست ...

» فهرست موضوعی یادداشت ها
انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان[60] . اخبار[42] .
» آرشیو مطالب
لبنان (خرداد 85)
لبنان (تیر 85)
لبنان (مرداد 85)
لبنان (شهریور 85)
لبنان (مهر 85)
لبنان (آبان 85)
لبنان (آذر 85)
لبنان (دی 85)
لبنان (بهمن 85)
لبنان (اسفند 85)
لبنان (فروردین 86)
لبنان (خرداد 86)
لبنان (تیر 86)
لبنان (شهریور 86)
لبنان (دی 86)
لبنان (بهمن 86)
لبنان (مرداد 87)
لبنان (آذر 87)
لبنان (بهمن 87)

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
المنار لبنان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان





» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب