سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل ظرف فهم است . [امام زین العابدین علیه السلام]
ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بازوان توانمندومقتدر حزب الله درمقابل صهیونیست‌ها ایستاده است

درخجسته سالروز میلاد دخت گرامی پیامبر اعظم (ص) حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سالروز ولادت امام خمینی (ره) مراسم مولودی‌خوانی و ذکر مناقب آن بانوی بزرگوار امروز در حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

دیدار سیدحسن نصرالله با سیدنا القائد (حفظهما الله)

حضرت آیت الله خامنه‌ای ضمن تبریک سالروز میلاد زهرای اطهر سلام‌الله علیها، به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان و حمایت‌های وقاحت‌آمیز آمریکا و برخی کشورهای غربی از این جنایت‌ها اشاره و تصریح کردند: قضاوت وجدان‌های بیدار و انسان‌های آزاده سراسر جهان، بر ضد این ظلم و جنایت بی‌سابقه‌ی رژیم صهیونیستی و حامیان آن است و قطعا این قضاوت بشری تاثیر خود را خواهد گذاشت.

ایشان با اشاره به حملات همه‌جانبه‌ی غاصبان صهیونیست به فلسطین و هم‌چنین جنایت‌آفرینی آنان در لبنان و سکوت بعضی از دولت‌های عربی و اسلامی، افزودند: جنایت‌ها و ظلم‌های هفته‌ی اخیر و پایمال شدن ارزش‌های انسانی در فلسطین و لبنان بار دیگر ثابت کرد که وجود صهیونیست‌ها در منطقه وجودی شیطانی و سرطانی و این رژیم غده‌ای چرکین برای تمام جهان اسلام است.

رهبر انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه دولت کنونی آمریکا زشت‌ترین دولت این کشور در سال‌های اخیر است که با وقاحت تمام از کشتار زنان، مردان و کودکان بی‌دفاع در فلسطین‌ و لبنان حمایت می‌کند، خاطرنشان کردند: نقطه‌ی مقابل جنایت‌های بی‌سابقه‌ی اخیر، حرکت اصیل اسلامی حق‌جویانه و عزت‌خواهانه در دنیای اسلام است که به هیچ وجه با گذشته قابل مقایسه نیست و اکنون پیشرفت، اقتدار و عزت آن مثال‌زدنی و مژده‌ای برای جهان اسلام است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به احساس غرور مسلمانان در کشورهای مختلف اسلامی از حرکت شجاعانه و عزتمندانه‌ی حزب‌الله در لبنان تاکید کردند: این‌گونه احساسات در گذشته در کشورهای عربی و اسلامی وجود نداشت و در کشوری همانند لبنان که تلاش بسیاری برای تبدیل آن به پایگاه اصلی فرهنگ غربی انجام شد، اکنون فرهنگ جهاد، ایستادگی و عزت بر جوان‌ها حاکم است و این نقطه‌ی مقابل خواست زورمداران و قدرت‌طلبان جهانی است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان رییس‌جمهور آمریکا مبنی بر لزوم خلع سلاح حزب‌الله تاکید کردند: این اتفاق هیچ‌گاه نخواهد افتاد؛ زیرا مردم لبنان قدرشناس حزب‌الله هستند و می‌دانند که بازوان توانمند و مقتدر مقاومت اسلامی است که در مقابل صهیونیست‌ها ایستاده و موجب شده است خواب آشفته‌ی آنان برای تسلط بر لبنان، تعبیر نشود.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( یکشنبه 85/4/25 :: ساعت 4:37 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سرکوب آزادیخواهی بحرینیها به دست سعودیها!/ ترجمه اختصاصی
اگر این جنایت است، من به آن اعتراف می کنم!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 16
>> بازدید دیروز: 11
>> مجموع بازدیدها: 327151
» درباره من

ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
سیّدحسین نصرالله
ما با شهیدان پیمان بسته ایم تا آزادی قدس شریف و تا روزی که پرچم پرافتخار اسلام را بر فراز بلندترین قله ها در انتهای افق بر زمین نکوبیده ایم از پای ننشینیـــم ‍؛ و نخواهیـــم نشست ...

» فهرست موضوعی یادداشت ها
انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان[60] . اخبار[42] .
» آرشیو مطالب
لبنان (خرداد 85)
لبنان (تیر 85)
لبنان (مرداد 85)
لبنان (شهریور 85)
لبنان (مهر 85)
لبنان (آبان 85)
لبنان (آذر 85)
لبنان (دی 85)
لبنان (بهمن 85)
لبنان (اسفند 85)
لبنان (فروردین 86)
لبنان (خرداد 86)
لبنان (تیر 86)
لبنان (شهریور 86)
لبنان (دی 86)
لبنان (بهمن 86)
لبنان (مرداد 87)
لبنان (آذر 87)
لبنان (بهمن 87)

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
المنار لبنان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان





» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب