سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به آموزش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» اسرائیل نباید حزب الله را دست کم بگیرد

حزب الله نیرویی قدرتمند است؛ اسرائیل نباید حزب الله را دست کم بگیرد


یکی از کارشناسان برجسته دانشگاه کمبریج آمریکا در گفتگو با روزنامه گاردین اعلام کرد: حزب الله نیروی بسیار قوی است و اسرائیل نمی تواند به آن بی توجه باشد و آن را نادیده بگیرد.

به گزارش روزنامه گاردین، این استاد و کارشناس دانشگاه کمبریح در ادامه اظهار داشت : سید حسن نصرالله هفته پیش اعلام کرد حزب الله نه تنها به حیفا، بلکه به مناطقی آن طرف تر از حیفا خواهد رفت.وی تاکید کرد: ما مطمئن هستیم ، او روی اظهارات خود پایدار است و اسرائیل باید آن را جدی بگیرد


نیکلاس نو (Nicholas Noe) در ادامه گفت : وقتی حزب الله چیزی می گوید به درستی  آن اعتقاد دارد و حتما آن را به انجام می رساند. نیکلاس نو که کتابی از سخنرانی های حسن نصرالله را جمع آوری کرده است، تاکید کرد: حزب الله هرگز بلوف نمی زند.نو گفت : هیچ یک از کشورهای عربی در سالهای گذشته این چنین نبوده اند.


مارک پری از دیگر استادان این دانشگاه نیز در گفتگو با مجله پراسپکت اعلام کرد: حزب الله را می توان دومین یا سومین ارتش در منطقه به حساب آورد و بنابراین اسرائیل نمی تواند آن را دست کم بگیرد.


شورای خاخام‌های اسرائیل، کشتار زنان و کودکان غزه و لبنان را جایز دانست


شورای خاخام‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری با ادعای آن که تورات کشتار زنان و کودکان را در زمان جنگ جایز می‌داند، از رژیم صهیونیستی خواست دستور کشتار غیرنظامیان لبنانی و فلسطینی را صادر کند.

به گزارش پایگاه خبری ایلاف، شورای خاخام‌های اسرائیل در کرانه باختری در بیانیه‌ای که برای جامعه عرب به طور عام و برای مردم لبنان به طور خاص اصلا عجیب نیست، از رژیم صهیونیستی خواست به ارتش این رژیم دستور کشتار غیرنظامیان لبنان و غزه را بدهد.


شورای خاخام‌ها در پایان یکی از نشست‌های این شورا بیانیه خود را صادر کرد که از شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز پخش شد.
در بیانیه این شورا ادعا شده است:
«تورات کشتار زنان و کودکان را در زمان جنگ جایز می‌داند و هر که به کودکان غزه و لبنان رحم کند، به کودکان اسرائیل نگاهی وحشیانه دارد.»
تنظیم‌ کنندگان این بیانیه از شهروندان لبنانی و فلسطینی به طرفداران دشمن یاد کردند و از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند بر اساس متن تورات دستور کشتار غیرنظامیان فلسطینی و لبنانی را صادر کند.


لحود: هرگز نصرالله را تنها نمی‌گذاریم


رییس‌جمهور لبنان اعلام کرد: لبنان هرگز رهبر مقاومت یعنی سیدحسن نصرالله را تنها نمی‌گذارد.

به گزارش روزنامه‌ی البیان - چاپ امارات متحده‌ی عربی - امیل لحود رییس‌جمهور لبنان، در سخنرانی‌اش در جمع خانواده‌هایی که از حاشیه‌ی جنوبی بیروت مهاجرت کرده‌اند، گفت: لبنان هرگز سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان را تنها نمی‌گذارد؛ چرا که مقاومت با همکاری ارتش لبنان و با فضل و کرم رهبری آن پیروز خواهد شد.


وی با متهم کردن رژیم صهیونیستی که حملات مداومی علیه لبنان صورت می‌دهد، اظهار داشت: اسراییل تلاش می‌کند تا نسبت به شکست‌هایی که در زمان آزادی جنوب لبنان در سال 2000 متحمل شده است، پاسخ دهد چرا که ما ضربه‌ی محکمی در آن سال بر اسراییل وارد کردیم.
رییس جمهور لبنان عنوان داشت: آن‌ها هرگز موفق نخواهند شد و بالاخره در برابر حق لبنان در بازپس دادن خاک لبنان و آزادی زندانیان ما که دربند اسراییل هستند، سر تعظیم فرود خواهد آورد.
لحود با اشاره به سازمان ملل گفت: سازمان ملل نقش خود را ایفا می‌کند در حالی که کافی نیست؛ چون همین طور زمان می‌گذرد و اسراییل سرزمین و زیربناهای مهم کشور را ویران می‌کند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( سه شنبه 85/4/27 :: ساعت 5:47 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سرکوب آزادیخواهی بحرینیها به دست سعودیها!/ ترجمه اختصاصی
اگر این جنایت است، من به آن اعتراف می کنم!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 27
>> مجموع بازدیدها: 327716
» درباره من

ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
سیّدحسین نصرالله
ما با شهیدان پیمان بسته ایم تا آزادی قدس شریف و تا روزی که پرچم پرافتخار اسلام را بر فراز بلندترین قله ها در انتهای افق بر زمین نکوبیده ایم از پای ننشینیـــم ‍؛ و نخواهیـــم نشست ...

» فهرست موضوعی یادداشت ها
انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان[60] . اخبار[42] .
» آرشیو مطالب
لبنان (خرداد 85)
لبنان (تیر 85)
لبنان (مرداد 85)
لبنان (شهریور 85)
لبنان (مهر 85)
لبنان (آبان 85)
لبنان (آذر 85)
لبنان (دی 85)
لبنان (بهمن 85)
لبنان (اسفند 85)
لبنان (فروردین 86)
لبنان (خرداد 86)
لبنان (تیر 86)
لبنان (شهریور 86)
لبنان (دی 86)
لبنان (بهمن 86)
لبنان (مرداد 87)
لبنان (آذر 87)
لبنان (بهمن 87)

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
المنار لبنان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان





» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب