سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم، کسی است که بدی را با خوبی پاداش دهد . [امام علی علیه السلام]
ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شهروند اسرائیلی !

سلام دوستان!


دیروز به وبلاگی برخوردم که نویسنده اش ادّعا دارد که یک اسرائیلی ایرانی الاصل است. در آخرین پست خود مطلبی نوشته است و به ظاهر سعی کرده است خود را مدافع حقوق بشر آن هم از هر نوعش (لبنانی و اسرائیلی و ...) معرفی کند و از اینکه در این جنگ انسان هایی کشته می شوند که هر کدام برای خودشان یک دنیا هستند ابراز تأسّف کرده است. از منظر ایشان حزب الله نباید به مردم غیرنظامی اسرائیل صدمه ای بزند و...


به نظرم می رسد ایشان آشکارا دچار یک مغالطه فریبنده شده اند (و یا قصد دارند خواننده را در این مغالطه گرفتار کنند). تفاوت بین مردم مظلوم لبنان و شهرک نشینان صهیونیست بیش از آن است که بتوان در این مقال به آن پرداخت و به نظرم این اختلاف به قدری واضح و روشن است که چندان نیازی به توضیح ندارد. امّا از باب «و جادلهم بالّتی هی احسن» به ذکر این نکته بسنده می کنم:


اصولاً چیزی به نام شهروند اسرائیلی وجود خارجی ندارد تا بخواهیم در مورد حقوق او صحبت کنیم. چرا که اصلاً کشوری به نام اسرائیل وجود خارجی ندارد. آنچه هست یک دروغ تاریخی است که سالهاست به خورد جهانیان داده شده است و با زور و جنایت عده ای صهیونیست را از دور دنیا جمع کرده اند و در قلب امّت اسلامی و در میان کشورهای مسلمان جای داده اند و نام کشور بر آن گذاشته اند و به شهرک نشینانش شهروند گفته اند و این دروغ های بزرگ را آنقدر تکرار کرده اند که حتی بعضی از مسلمانان هم باور کرده اند و...


زنان و مردان لبنان در سرزمین آباء و اجدادی خود مظلومانه و ناجوانمردانه کشته می شوند و حتّی شورای خاخام های صهیونیست قتل آنها را جایز و واجب می داند آن وقت این آقا دم از انسان و حقوق او می زند!


از نظر حزب الله هیچ فرقی بین شهرک نشینان صهیونیست و نظامیان اسرائیلی نیست؛ دست شهرک نشینان به همان اندازه به خون جوانان لبنان آلوده است که دست نظامیان این رژیم غاصب.


شهرک نشین ها باید بدانند که برای در امان ماندن از حملات برق آسای حزب الله چاره ای جز ترک سرزمین مقدّس اسلامی ندارند. شهرک نشین ها از هر جا آمده اند باید به کشور خود بازگردند و بیش از این به این دروغ بزرگ تاریخی دامن نزنند. گمان من این است که اینها آنقدر این دروغ را تکرار کرده اند که خودشان هم دیگر باورشان شده است! (مثل آن کسی که در کوچه ایستاده بود و به دروغ به رهگذران می گفت سر کوچه آش می دهند و بعد از مدّتی خودش هم راه افتاد و گفت تا آش تمام نشده بروم بخورم!)


به این آقای ایرانی الاصل هم می گوییم به خانه ات برگرد و بیش از این خودت را در به زمین ریخته شدن خون مظلومان شریک نکن. (ای کاش که پند می گرفتند)


اگه حال داشتید نوشته اش را بخوانید و پاسخش را بدهید. (هرچند شاید نتواند پاسخ های شما را در وبلاگش نمایش بدهد)


در خاتمه توجه شما عزیزان را به متن سرود وبلاگم جلب می کنم که همین حقیقت را به صراحت اعلام می کند که هیچ فرقی بین شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست وجود ندارد.


کُن موتاً أحمرَ لاترحمْ جَیش العُدوان                         مَن یلبسْ ثوبَ الجندیّة و الإستیطان


مِن أرض القدس الغاضب    أُطرُدْ المحتلَّ الغاصب    أخرِج مِن دارِک ذاک     ذاک الصهیونی لعین

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( سه شنبه 85/4/27 :: ساعت 11:46 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سرکوب آزادیخواهی بحرینیها به دست سعودیها!/ ترجمه اختصاصی
اگر این جنایت است، من به آن اعتراف می کنم!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 34
>> بازدید دیروز: 27
>> مجموع بازدیدها: 327745
» درباره من

ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
سیّدحسین نصرالله
ما با شهیدان پیمان بسته ایم تا آزادی قدس شریف و تا روزی که پرچم پرافتخار اسلام را بر فراز بلندترین قله ها در انتهای افق بر زمین نکوبیده ایم از پای ننشینیـــم ‍؛ و نخواهیـــم نشست ...

» فهرست موضوعی یادداشت ها
انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان[60] . اخبار[42] .
» آرشیو مطالب
لبنان (خرداد 85)
لبنان (تیر 85)
لبنان (مرداد 85)
لبنان (شهریور 85)
لبنان (مهر 85)
لبنان (آبان 85)
لبنان (آذر 85)
لبنان (دی 85)
لبنان (بهمن 85)
لبنان (اسفند 85)
لبنان (فروردین 86)
لبنان (خرداد 86)
لبنان (تیر 86)
لبنان (شهریور 86)
لبنان (دی 86)
لبنان (بهمن 86)
لبنان (مرداد 87)
لبنان (آذر 87)
لبنان (بهمن 87)

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
المنار لبنان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان





» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب