سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان حاکم بر مردم اند . [امام علی علیه السلام]
ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» فقط به ما کاری نداشته باشید و سکوت کنید

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: من به سران عرب می گویم که شمشیرهای شما را نمی‌خواهم و حتی قلوب شما را هم نمی خواهم فقط به ما کاری نداشته باشید و سکوت کنید.

سید حسن نصرالله درباره موضع کشورهای عربی گفت: ما بر روی دولتهای عربی اصلا حساب نمی‌کنیم اما امروز بعضی کشورهای عربی در خون قربانی شریک شده‌اند و بر جنایتهای جلاد سرپوش می گذارند ما چنین موضعی را انتظار نداشتیم و برای ما غیر منتظره بود.


وی که با شبکه تلویزیونی الجزیره قطر سخن می‌گفت افزود: در گذشته بعضی دولتهای عربی از حمایت از مقاومت دست برداشته بودند. اگر واقع بین باشیم ما امروز موضع بیطرفانه را از آنها می پذیریم و در گذشته هم اینگونه بوده است.
وی افزود: ما اکنون در مرحله جنگ هستیم و بحثهای زیادی وجود دارد اجازه بدهید آنها را برای بعد بگذاریم.
سید حسن نصرالله تاکید کرد: اگر حمایت‌های عربی وجود نداشت واکنش اسرائیل به اسارت نظامیان ممکن بود که شدید باشد اما به طور قطع محدود بود .
اسرائیل از آمریکا برای حمله به حزب‌الله چراغ سبز دریافت کرده است که کار را در لبنان تمام کند. جامعه جهانی هم از اسرائیل خواسته است که مقاومت در لبنان را از بین ببرد .بعضی از دولتهای عربی هم اسرائیل را برای ادامه عملیات ترغیب کرده‌اند. آنها به اسرائیل گفته‌اند که این فرصت طلایی و تاریخی برای از بین بردن مقاومت در لبنان است .آنها می خواهند هر نوع اراده‌ای برای مقاومت را از بین ببرند و کلمات آزادی،جهاد، مقاومت شهادت و شرافت را از قاموس لبنان و ادبیات سیاسی و مطبوعات در همه منطقه حذف کنند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد:هدف جنگی که امروز به لبنان تحمیل شده است از بین بردن هر چیزی است که به مقاومت مربوط می شود و نیز مجازات لبنان است برای ضرباتی که به اسرائیل زده است
سید حسن نصرالله تصریح کرد: اگر موضع منفی بعضی کشورهای عربی نبود جنگ این اندازه ادامه نمی یافت و در طول چند ساعت پایان می یافت ما از بعضی دولتهای عربی هیچ انتظاری نداریم می دانیم که قلوب همه جهان اسلام و ملتهای عربی با ماست و حتی خانواده های بعضی از این سران عربی از ما حمایت می‌کنند .
وی خاطر نشان کرد: جنگ امروز با لبنان برای پایان دادن به موضوع فلسطین است همه می‌دانند که انتفاضه در فلسطین در پی پیروزی در لبنان آغاز شد اگر مقاومت در لبنان شکست بخورد فلسطینی ها هم ناامید می شوند. اگر جامعه جهانی و کشورهای عربی در برابر جنایتها در لبنان سکوت کنند فردا جنایتهای شدیدتری در فلسطین و نوار غزه رخ خواهد داد. شکست دادن حزب الله پایان جنبشهای مقاومت در منطقه است عملیات کنونی در لبنان به همین خاطر است و از واکنش به اسارت نظامیان فراتر رفته است اما من تاکید می‌کنم که آنها در این راه شکست خواهند خورد.
سید حسن نصرالله تصریح کرد:
تمام دنیا موفق به آزادی دو سرباز اسرائیلی نخواهد شد مگر اینکه مذاکرات غیر مستقیمی در مورد تبادل دو سرباز اسرائیلی با زندانیان لبنانی صورت گیرد.
دبیرکل حزب الله اظهار داشت: تحویل این دو نظامی تنها از طریق مذاکرات غیر مستقیم با اسرائیل و با هدف مبادله آنها با اسرای لبنانی و عرب دربند اسرائیل امکان پذیر است.
وی به رژیم صهیونیستی هشدار داد،
در صورت ادامه حمله به لبنان با اقدامات غافلگیر کننده بیشتری از طرف حزب الله لبنان روبرو خواهد شد.


سید حسن نصر الله با تاکید بر ادامه حملات غیر منتظره رزمندگان مقاومت تاکید کرد، تاکنون هیچ یک از مسئولان این جنبش در حملات رژیم صهیونیست کشته نشده است.
دبیر کل حزب الله لبنان همچنین ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص انهدام پنجاه درصد توانمندی حزب‌الله در حملات نظامی این رژیم به لبنان را رد کرد.
وی افزود: همه گفته‌های اسرائیل مبنی بر اینکه آنها 50 درصد از توانمندیهای موشکی و انبارهای مهمات ما را هدف قرار داده اند، نادرست است و در این زمینه نتوانسته‌اند هیچ چیزی را هدف قرار دهند و می توانم تاکید کنم که حزب‌الله تا این لحظه پایداری کرده است و شرایط را درک می‌کند.
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه مصاحبه با خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: در پی هدف قرار گرفتن کشتی جنگی اسرائیلی بدست مبارزان حزب الله اسرائیل مجبور شد همه کشتی های جنگی خود را تا دهها کیلومتر از سواحل لبنان دور کند، آنچه در رسانه‌ها درباره حمله کشتی های جنگی اسرائیل به مناطق مختلف لبنان گفته می شود نادرست است زیرا این کشتی‌ها در بیشتر مناطق از سواحل لبنان دور شده‌اند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از این مصاحبه درباره واکنشها به اقدام حزب الله گفت: جامعه جهانی هیچ گاه از ما حمایت نکرده است ما یکی از گروههایی هستیم که از ابتدا در لیست گروههای تروریستی در آمریکا قرار گرفتیم و بعضی از کشورهای غربی هم ما را در این لیست قرار داده‌اند حتی زمانی هم که جامعه جهانی تصمیم گرفته است اسرائیل آنها را اجرا نکرده است و درباره قطعنامه های شورای امنیت در مورد لبنان و فلسطین این موضوع مشخص است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( جمعه 85/4/30 :: ساعت 9:55 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سرکوب آزادیخواهی بحرینیها به دست سعودیها!/ ترجمه اختصاصی
اگر این جنایت است، من به آن اعتراف می کنم!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 12
>> بازدید دیروز: 7
>> مجموع بازدیدها: 327682
» درباره من

ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
سیّدحسین نصرالله
ما با شهیدان پیمان بسته ایم تا آزادی قدس شریف و تا روزی که پرچم پرافتخار اسلام را بر فراز بلندترین قله ها در انتهای افق بر زمین نکوبیده ایم از پای ننشینیـــم ‍؛ و نخواهیـــم نشست ...

» فهرست موضوعی یادداشت ها
انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان[60] . اخبار[42] .
» آرشیو مطالب
لبنان (خرداد 85)
لبنان (تیر 85)
لبنان (مرداد 85)
لبنان (شهریور 85)
لبنان (مهر 85)
لبنان (آبان 85)
لبنان (آذر 85)
لبنان (دی 85)
لبنان (بهمن 85)
لبنان (اسفند 85)
لبنان (فروردین 86)
لبنان (خرداد 86)
لبنان (تیر 86)
لبنان (شهریور 86)
لبنان (دی 86)
لبنان (بهمن 86)
لبنان (مرداد 87)
لبنان (آذر 87)
لبنان (بهمن 87)

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
المنار لبنان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان





» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب