سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین مردم به خدمت، دانشمند است . [عیسی علیه السلام]
ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» قدرت نمایی علمی حزب الله

روز گذشته ضاحیه جنوبی بیروت شاهد برگزاری یک جشن مهم بود؛ جشن فارغ التحصیلی 1700دانشجوی عضو حزب الله از دانشگاه های مختلف لبنان.

سخنران ویژه این جشن سیّد حسن نصرالله بود. آن بخش از سخنان سیّد حسن که به دلیل اهمیت بین المللی مورد توجه رسانه ها قرار گرفت تحلیل او از اوضاع و احوال سیاسی داخلی لبنان بود؛ اما مثل همیشه بخش های دیگر سخنان سیّد ناشنیده باقی ماند.

برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان عضو حزب الله و حضور شخص سیّد حسن در این مراسم به تنهایی بیان کننده حرکت سمبلیک و نمادین حزب الله برای به نمایش گذاشتن توانمندی علمی حزب الله و برنامه ریزی و تدبیر صحیح حزب الله برای اداره امور آینده لبنان است.

علی رغم خواست دشمنان که حزب الله را نیرویی بدون فکر و اندیشه و بدون پشتوانه علمی و عقلی معرفی می کنند، قدرت نمایی علمی حزب الله در حکم گشودن جبهه ای جدید در برابر دشمنان است و نویدبخش آینده ای روشن برای لبنان و حزب الله است.

آنچه در این مراسم مورد تأکید سیّد قرار گرفت حیویّة حزب الله (زنده بودن) بود. سیّدحسن با اشاره به فارغ التحصیلی این دانشجویان از دانشگاه های مختلف لبنان این افتخار علمی را نشانه حیات و زنده بودن حزب الله در عرصه های مختلف و در جبهه های مختلف دانست. حیاتی که در عرصه نظامی ، سیاسی ، علمی و فرهنگی و ... دیده می شود و حزب الله را از حدود یک حزب سیاسی یا یک گروه نظامی بسیار فراتر می برد.

جمله زیر بیان کننده اوج سپاس سیّد از دانشجویان جوان و پر جنب و جوشی است که این پیروزی بزرگ علمی را برای حزب الله به ارمغان آوردند:

بارک الله فیکم و بیّض الله وجوهکم فی الدنیا والآخرة إنشاء الله. وأنا أشکرکم على جهدکم ودراستکم وسعیکم وخصوصا فی عام 2006 الذی کان صعبا، سواء من خلال ما واجهناه سویا فی إطار العدوان والحرب الإسرائیلیة على لبنان وقساوة وعنف هذه الحرب، أو من خلال صعوبات وتوترات الوضع السیاسی الداخلی.‏

آفرین بر شما؛ خدا شما را در دنیا و آخرت روسفید کند. من از شما به خاطر مجاهدت علمی تان و درس خواندنتان و تلاشتان تشکر می کنم؛ خصوصاً اینکه شما در سال 2006 با وجود مشکلات و جنگ اسرائیلی و سنگدلی های این جنگ و ناملایمات سیاسی داخلی اینچنین تلاش کردید...

در پایان این مراسم از خانواده شهدای حزب الله در نبرد 33 روزه به طور ویژه تجلیل شد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( دوشنبه 86/1/20 :: ساعت 11:29 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سرکوب آزادیخواهی بحرینیها به دست سعودیها!/ ترجمه اختصاصی
اگر این جنایت است، من به آن اعتراف می کنم!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 20
>> بازدید دیروز: 11
>> مجموع بازدیدها: 327155
» درباره من

ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
سیّدحسین نصرالله
ما با شهیدان پیمان بسته ایم تا آزادی قدس شریف و تا روزی که پرچم پرافتخار اسلام را بر فراز بلندترین قله ها در انتهای افق بر زمین نکوبیده ایم از پای ننشینیـــم ‍؛ و نخواهیـــم نشست ...

» فهرست موضوعی یادداشت ها
انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان[60] . اخبار[42] .
» آرشیو مطالب
لبنان (خرداد 85)
لبنان (تیر 85)
لبنان (مرداد 85)
لبنان (شهریور 85)
لبنان (مهر 85)
لبنان (آبان 85)
لبنان (آذر 85)
لبنان (دی 85)
لبنان (بهمن 85)
لبنان (اسفند 85)
لبنان (فروردین 86)
لبنان (خرداد 86)
لبنان (تیر 86)
لبنان (شهریور 86)
لبنان (دی 86)
لبنان (بهمن 86)
لبنان (مرداد 87)
لبنان (آذر 87)
لبنان (بهمن 87)

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
المنار لبنان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان





» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب