سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همواره در پی دانش باشید که طلب آن واجب است . و . . . در سفر، همره و درغربت، همدم است . [امام علی علیه السلام]
ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» فقط به ما کاری نداشته باشید و سکوت کنید

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: من به سران عرب می گویم که شمشیرهای شما را نمی‌خواهم و حتی قلوب شما را هم نمی خواهم فقط به ما کاری نداشته باشید و سکوت کنید.

سید حسن نصرالله درباره موضع کشورهای عربی گفت: ما بر روی دولتهای عربی اصلا حساب نمی‌کنیم اما امروز بعضی کشورهای عربی در خون قربانی شریک شده‌اند و بر جنایتهای جلاد سرپوش می گذارند ما چنین موضعی را انتظار نداشتیم و برای ما غیر منتظره بود.


وی که با شبکه تلویزیونی الجزیره قطر سخن می‌گفت افزود: در گذشته بعضی دولتهای عربی از حمایت از مقاومت دست برداشته بودند. اگر واقع بین باشیم ما امروز موضع بیطرفانه را از آنها می پذیریم و در گذشته هم اینگونه بوده است.
وی افزود: ما اکنون در مرحله جنگ هستیم و بحثهای زیادی وجود دارد اجازه بدهید آنها را برای بعد بگذاریم.
سید حسن نصرالله تاکید کرد: اگر حمایت‌های عربی وجود نداشت واکنش اسرائیل به اسارت نظامیان ممکن بود که شدید باشد اما به طور قطع محدود بود .
اسرائیل از آمریکا برای حمله به حزب‌الله چراغ سبز دریافت کرده است که کار را در لبنان تمام کند. جامعه جهانی هم از اسرائیل خواسته است که مقاومت در لبنان را از بین ببرد .بعضی از دولتهای عربی هم اسرائیل را برای ادامه عملیات ترغیب کرده‌اند. آنها به اسرائیل گفته‌اند که این فرصت طلایی و تاریخی برای از بین بردن مقاومت در لبنان است .آنها می خواهند هر نوع اراده‌ای برای مقاومت را از بین ببرند و کلمات آزادی،جهاد، مقاومت شهادت و شرافت را از قاموس لبنان و ادبیات سیاسی و مطبوعات در همه منطقه حذف کنند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد:هدف جنگی که امروز به لبنان تحمیل شده است از بین بردن هر چیزی است که به مقاومت مربوط می شود و نیز مجازات لبنان است برای ضرباتی که به اسرائیل زده است
سید حسن نصرالله تصریح کرد: اگر موضع منفی بعضی کشورهای عربی نبود جنگ این اندازه ادامه نمی یافت و در طول چند ساعت پایان می یافت ما از بعضی دولتهای عربی هیچ انتظاری نداریم می دانیم که قلوب همه جهان اسلام و ملتهای عربی با ماست و حتی خانواده های بعضی از این سران عربی از ما حمایت می‌کنند .
وی خاطر نشان کرد: جنگ امروز با لبنان برای پایان دادن به موضوع فلسطین است همه می‌دانند که انتفاضه در فلسطین در پی پیروزی در لبنان آغاز شد اگر مقاومت در لبنان شکست بخورد فلسطینی ها هم ناامید می شوند. اگر جامعه جهانی و کشورهای عربی در برابر جنایتها در لبنان سکوت کنند فردا جنایتهای شدیدتری در فلسطین و نوار غزه رخ خواهد داد. شکست دادن حزب الله پایان جنبشهای مقاومت در منطقه است عملیات کنونی در لبنان به همین خاطر است و از واکنش به اسارت نظامیان فراتر رفته است اما من تاکید می‌کنم که آنها در این راه شکست خواهند خورد.
سید حسن نصرالله تصریح کرد:
تمام دنیا موفق به آزادی دو سرباز اسرائیلی نخواهد شد مگر اینکه مذاکرات غیر مستقیمی در مورد تبادل دو سرباز اسرائیلی با زندانیان لبنانی صورت گیرد.
دبیرکل حزب الله اظهار داشت: تحویل این دو نظامی تنها از طریق مذاکرات غیر مستقیم با اسرائیل و با هدف مبادله آنها با اسرای لبنانی و عرب دربند اسرائیل امکان پذیر است.
وی به رژیم صهیونیستی هشدار داد،
در صورت ادامه حمله به لبنان با اقدامات غافلگیر کننده بیشتری از طرف حزب الله لبنان روبرو خواهد شد.


سید حسن نصر الله با تاکید بر ادامه حملات غیر منتظره رزمندگان مقاومت تاکید کرد، تاکنون هیچ یک از مسئولان این جنبش در حملات رژیم صهیونیست کشته نشده است.
دبیر کل حزب الله لبنان همچنین ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص انهدام پنجاه درصد توانمندی حزب‌الله در حملات نظامی این رژیم به لبنان را رد کرد.
وی افزود: همه گفته‌های اسرائیل مبنی بر اینکه آنها 50 درصد از توانمندیهای موشکی و انبارهای مهمات ما را هدف قرار داده اند، نادرست است و در این زمینه نتوانسته‌اند هیچ چیزی را هدف قرار دهند و می توانم تاکید کنم که حزب‌الله تا این لحظه پایداری کرده است و شرایط را درک می‌کند.
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه مصاحبه با خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: در پی هدف قرار گرفتن کشتی جنگی اسرائیلی بدست مبارزان حزب الله اسرائیل مجبور شد همه کشتی های جنگی خود را تا دهها کیلومتر از سواحل لبنان دور کند، آنچه در رسانه‌ها درباره حمله کشتی های جنگی اسرائیل به مناطق مختلف لبنان گفته می شود نادرست است زیرا این کشتی‌ها در بیشتر مناطق از سواحل لبنان دور شده‌اند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از این مصاحبه درباره واکنشها به اقدام حزب الله گفت: جامعه جهانی هیچ گاه از ما حمایت نکرده است ما یکی از گروههایی هستیم که از ابتدا در لیست گروههای تروریستی در آمریکا قرار گرفتیم و بعضی از کشورهای غربی هم ما را در این لیست قرار داده‌اند حتی زمانی هم که جامعه جهانی تصمیم گرفته است اسرائیل آنها را اجرا نکرده است و درباره قطعنامه های شورای امنیت در مورد لبنان و فلسطین این موضوع مشخص است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( جمعه 85/4/30 :: ساعت 9:55 عصر )

»» اذا جاء نصرالله و الفتح ...



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( جمعه 85/4/30 :: ساعت 4:13 عصر )

»» لبیک یا نصرالله

طَلَعْنا مِنْ أجْلِ الحُرّیة      نَحْنُ جنودُکَ حزبَ الله

بإرادة حُرَّة و قویّة      لبّیک یا نصرالله 

طَلَعْنا مِنْ بَین الأشواک      تنکسِر کلَّ الأصنام 

صِرْنا کرامة بقلب النّاس      ما مُنقَبِل حکمَ السُّلطان

لبّیک یا نصرالله      لبّیک یا نصرالله

به خاطر آزادی حرکت کردیم    ما سرباز تو هستیم حزب الله

با اراده ای آزاد و قوی می گوییم    لبیک یا نصرالله لبیک یا نصرالله

از میان خار ها گذشتیم    تا تمام بت ها را در هم شکنیم

با کرامت در قلب مردم جا گرفتیم    ما فرمان تاریک اندیشان را قبول نمی کنیم

لبیک یا نصرالله



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( چهارشنبه 85/4/28 :: ساعت 11:32 عصر )

»» شهروند اسرائیلی !

سلام دوستان!


دیروز به وبلاگی برخوردم که نویسنده اش ادّعا دارد که یک اسرائیلی ایرانی الاصل است. در آخرین پست خود مطلبی نوشته است و به ظاهر سعی کرده است خود را مدافع حقوق بشر آن هم از هر نوعش (لبنانی و اسرائیلی و ...) معرفی کند و از اینکه در این جنگ انسان هایی کشته می شوند که هر کدام برای خودشان یک دنیا هستند ابراز تأسّف کرده است. از منظر ایشان حزب الله نباید به مردم غیرنظامی اسرائیل صدمه ای بزند و...


به نظرم می رسد ایشان آشکارا دچار یک مغالطه فریبنده شده اند (و یا قصد دارند خواننده را در این مغالطه گرفتار کنند). تفاوت بین مردم مظلوم لبنان و شهرک نشینان صهیونیست بیش از آن است که بتوان در این مقال به آن پرداخت و به نظرم این اختلاف به قدری واضح و روشن است که چندان نیازی به توضیح ندارد. امّا از باب «و جادلهم بالّتی هی احسن» به ذکر این نکته بسنده می کنم:


اصولاً چیزی به نام شهروند اسرائیلی وجود خارجی ندارد تا بخواهیم در مورد حقوق او صحبت کنیم. چرا که اصلاً کشوری به نام اسرائیل وجود خارجی ندارد. آنچه هست یک دروغ تاریخی است که سالهاست به خورد جهانیان داده شده است و با زور و جنایت عده ای صهیونیست را از دور دنیا جمع کرده اند و در قلب امّت اسلامی و در میان کشورهای مسلمان جای داده اند و نام کشور بر آن گذاشته اند و به شهرک نشینانش شهروند گفته اند و این دروغ های بزرگ را آنقدر تکرار کرده اند که حتی بعضی از مسلمانان هم باور کرده اند و...


زنان و مردان لبنان در سرزمین آباء و اجدادی خود مظلومانه و ناجوانمردانه کشته می شوند و حتّی شورای خاخام های صهیونیست قتل آنها را جایز و واجب می داند آن وقت این آقا دم از انسان و حقوق او می زند!


از نظر حزب الله هیچ فرقی بین شهرک نشینان صهیونیست و نظامیان اسرائیلی نیست؛ دست شهرک نشینان به همان اندازه به خون جوانان لبنان آلوده است که دست نظامیان این رژیم غاصب.


شهرک نشین ها باید بدانند که برای در امان ماندن از حملات برق آسای حزب الله چاره ای جز ترک سرزمین مقدّس اسلامی ندارند. شهرک نشین ها از هر جا آمده اند باید به کشور خود بازگردند و بیش از این به این دروغ بزرگ تاریخی دامن نزنند. گمان من این است که اینها آنقدر این دروغ را تکرار کرده اند که خودشان هم دیگر باورشان شده است! (مثل آن کسی که در کوچه ایستاده بود و به دروغ به رهگذران می گفت سر کوچه آش می دهند و بعد از مدّتی خودش هم راه افتاد و گفت تا آش تمام نشده بروم بخورم!)


به این آقای ایرانی الاصل هم می گوییم به خانه ات برگرد و بیش از این خودت را در به زمین ریخته شدن خون مظلومان شریک نکن. (ای کاش که پند می گرفتند)


اگه حال داشتید نوشته اش را بخوانید و پاسخش را بدهید. (هرچند شاید نتواند پاسخ های شما را در وبلاگش نمایش بدهد)


در خاتمه توجه شما عزیزان را به متن سرود وبلاگم جلب می کنم که همین حقیقت را به صراحت اعلام می کند که هیچ فرقی بین شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست وجود ندارد.


کُن موتاً أحمرَ لاترحمْ جَیش العُدوان                         مَن یلبسْ ثوبَ الجندیّة و الإستیطان


مِن أرض القدس الغاضب    أُطرُدْ المحتلَّ الغاصب    أخرِج مِن دارِک ذاک     ذاک الصهیونی لعین

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( سه شنبه 85/4/27 :: ساعت 11:46 عصر )

»» اسرائیل نباید حزب الله را دست کم بگیرد

حزب الله نیرویی قدرتمند است؛ اسرائیل نباید حزب الله را دست کم بگیرد


یکی از کارشناسان برجسته دانشگاه کمبریج آمریکا در گفتگو با روزنامه گاردین اعلام کرد: حزب الله نیروی بسیار قوی است و اسرائیل نمی تواند به آن بی توجه باشد و آن را نادیده بگیرد.

به گزارش روزنامه گاردین، این استاد و کارشناس دانشگاه کمبریح در ادامه اظهار داشت : سید حسن نصرالله هفته پیش اعلام کرد حزب الله نه تنها به حیفا، بلکه به مناطقی آن طرف تر از حیفا خواهد رفت.وی تاکید کرد: ما مطمئن هستیم ، او روی اظهارات خود پایدار است و اسرائیل باید آن را جدی بگیرد


نیکلاس نو (Nicholas Noe) در ادامه گفت : وقتی حزب الله چیزی می گوید به درستی  آن اعتقاد دارد و حتما آن را به انجام می رساند. نیکلاس نو که کتابی از سخنرانی های حسن نصرالله را جمع آوری کرده است، تاکید کرد: حزب الله هرگز بلوف نمی زند.نو گفت : هیچ یک از کشورهای عربی در سالهای گذشته این چنین نبوده اند.


مارک پری از دیگر استادان این دانشگاه نیز در گفتگو با مجله پراسپکت اعلام کرد: حزب الله را می توان دومین یا سومین ارتش در منطقه به حساب آورد و بنابراین اسرائیل نمی تواند آن را دست کم بگیرد.


شورای خاخام‌های اسرائیل، کشتار زنان و کودکان غزه و لبنان را جایز دانست


شورای خاخام‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری با ادعای آن که تورات کشتار زنان و کودکان را در زمان جنگ جایز می‌داند، از رژیم صهیونیستی خواست دستور کشتار غیرنظامیان لبنانی و فلسطینی را صادر کند.

به گزارش پایگاه خبری ایلاف، شورای خاخام‌های اسرائیل در کرانه باختری در بیانیه‌ای که برای جامعه عرب به طور عام و برای مردم لبنان به طور خاص اصلا عجیب نیست، از رژیم صهیونیستی خواست به ارتش این رژیم دستور کشتار غیرنظامیان لبنان و غزه را بدهد.


شورای خاخام‌ها در پایان یکی از نشست‌های این شورا بیانیه خود را صادر کرد که از شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز پخش شد.
در بیانیه این شورا ادعا شده است:
«تورات کشتار زنان و کودکان را در زمان جنگ جایز می‌داند و هر که به کودکان غزه و لبنان رحم کند، به کودکان اسرائیل نگاهی وحشیانه دارد.»
تنظیم‌ کنندگان این بیانیه از شهروندان لبنانی و فلسطینی به طرفداران دشمن یاد کردند و از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند بر اساس متن تورات دستور کشتار غیرنظامیان فلسطینی و لبنانی را صادر کند.


لحود: هرگز نصرالله را تنها نمی‌گذاریم


رییس‌جمهور لبنان اعلام کرد: لبنان هرگز رهبر مقاومت یعنی سیدحسن نصرالله را تنها نمی‌گذارد.

به گزارش روزنامه‌ی البیان - چاپ امارات متحده‌ی عربی - امیل لحود رییس‌جمهور لبنان، در سخنرانی‌اش در جمع خانواده‌هایی که از حاشیه‌ی جنوبی بیروت مهاجرت کرده‌اند، گفت: لبنان هرگز سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان را تنها نمی‌گذارد؛ چرا که مقاومت با همکاری ارتش لبنان و با فضل و کرم رهبری آن پیروز خواهد شد.


وی با متهم کردن رژیم صهیونیستی که حملات مداومی علیه لبنان صورت می‌دهد، اظهار داشت: اسراییل تلاش می‌کند تا نسبت به شکست‌هایی که در زمان آزادی جنوب لبنان در سال 2000 متحمل شده است، پاسخ دهد چرا که ما ضربه‌ی محکمی در آن سال بر اسراییل وارد کردیم.
رییس جمهور لبنان عنوان داشت: آن‌ها هرگز موفق نخواهند شد و بالاخره در برابر حق لبنان در بازپس دادن خاک لبنان و آزادی زندانیان ما که دربند اسراییل هستند، سر تعظیم فرود خواهد آورد.
لحود با اشاره به سازمان ملل گفت: سازمان ملل نقش خود را ایفا می‌کند در حالی که کافی نیست؛ چون همین طور زمان می‌گذرد و اسراییل سرزمین و زیربناهای مهم کشور را ویران می‌کند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( سه شنبه 85/4/27 :: ساعت 5:47 عصر )

»» سانسور، حربه صهیونیست‌ها برای پنهان کردن پیروزی‌های حزب‌الله

رژیم صهیونیستی با همه ادعاهای خود درباره آزادی رسانه‌‌ها و آزادی بیان، طی چند روز گذشته به سانسور خبری گسترده‌ای دست زده به طوری که اخبار و گزارش‌ها و نیز میزان تلفات حملات حزب‌الله به مواضع و اهداف نظامی این رژیم را اعلام نمی‌کند و تنها پس از اعلام شمار این تلفات از سوی خود حزب‌الله پاره‌ای از آنها را تایید می‌کند.

با توجه به سانسور هدفمند اخبار جنگ و نقض آزادی رسانه‌ها از سوی رژیم صهیونیستی این چند پرسش مهم مطرح می‌شوند؛ "مرزهای خبررسانی و اطلاع‌رسانی یا آزادی رسانه‌‌ها خبری تا کجاست؟"، "حقوق رسانه‌ها و اصحاب آن در شرایط عادی یا هنگام جنگ چیست؟"، "چه قوانینی برای حمایت از آنان در برابر حملات و موشک‌ها وضع شده است؟"، "این قوانین چقدر اجرا می‌شوند و آیا می‌توان اجرای این قوانین را در برخورد با رسانه‌ای خاص تعطیل کرد؟"، "آیا اسرائیل در حملات اخیر خود این قوانین را رعایت می‌کند؟" "اگر پاسخ‌ به این پرسش‌ها، منطقی و برگرفته از قوانین است پس آنچه رژیم صهیونیستی انجام می دهد، به چه معنا است؟"
رژیم صهیونیستی با همه ادعاهای خود درباره آزادی رسانه‌‌ها و آزادی بیان، طی چند روز گذشته به سانسور خبری گسترده دست زده به طوری که اخبار و گزارش‌ها و نیز میزان تلفات حملات حزب‌الله به مواضع و اهداف نظامی این رژیم را اعلام نمی‌کند و تنها پس از اعلام شمار این تلفات از سوی خود حزب‌الله و از سر ناتوانی از کنترل اخبار، آنها را تایید می‌کند.
از بارزترین نمونه‌های این سانسور، خبر انهدام یک کشتی جنگی صهیونیست‌ها و غرق‌شدن آن در سواحل بیروت بود.
این کشتی سرگرم در هم کوبیدن تاسیسات زیر ساختی لبنان و منازل غیرنظامیان آن بود که نیروهای مقاومت سه شب پیش آن را هدف قرار دادند که ابتدا به انهدام آن انجامید و بنابر اخبار رسیده غرق شد، اما اسرائیل در این باره خبری منتشر نکرد و تنها پس از انتشار انهدام این کشتی، حمله نیروهای مقاومت را تایید کرد و به ناچار از ناپدید شدن چهار سرباز خود خبر داد.
از دیگر نمونه‌های این سانسور، اخبار مربوط به حمله موشکی گسترده حزب‌الله به حیفا و شمار تلفات آن بود که این رژیم، تنها پس از اینکه حزب‌الله خبر سومین حمله خود به این شهر را اعلام کرد و پس از آنکه خبرگزاری‌ها به انتشار آن پرداختند، به ناچار خبر این حمله و شمار تلفات آن را تایید کرد.
هنوز هیچ تصویر خبری از کشتی جنگی منهدم‌شده رژیم صهیونیستی یا پالایشگاه نفت شهر حیفا که هدف حمله موشکی حزب‌الله قرار گرفت منتشر نشده است.
رژیم صهیونیستی که از آغاز حملات خود، تجاوز سربازانش به لبنان و اسارت دو نفر از آنان در داخل لبنان را پنهان کرده و ادعا می‌کند حزب‌الله آنان را در سرزمین‌های اشغالی گروگان گرفته، حتی به این امر بسنده نکرد و در پی حملات شدید حزب‌الله به شهر حیفا که به کشته‌شدن 9 صهیونیست در این شهر و زخمی‌شدن 25 نفر دیگر انجامید، پلیس این رژیم کارکنان و خبرنگاران شبکه خبری تلویزیونی الجزیره را تهدید و آنان را از فعالیت و تهیه گزارش در حیفا منع کرد.
در ادامه این امر مسوولان اسرائیل دستور بازداشت کادر خبری الجزیره مستقر در حیفا را صادر کرد که به بازداشت چند ساعته آنان انجامید.
البته اسرائیل در این گونه اقدامات تنها نیست بلکه حامیان غربی آن نیز در این زمینه تجربه کافی و سابقه‌ای سیاه دارند زیرا این همان شبکه الجزیره است که "جورج بوش" رئیس‌جمهور آمریکا و هم‌پیمانانش از زمان تجاوز نظامی به افغانستان و عراق بارها به خاطر پوشش خبری گسترده این تجاوزات و پخش مستقیم و لحظه به لحظه آن در سراسر آمریکا و اروپا، به این شبکه بارها و به شدت هشدار دادند و در ادامه، هواپیماهای آمریکایی دفتر نمایندگی‌اش را در افغانستان بمباران کردند و تانک‌های آمریکایی دفتر آن را در هتل فلسطین بغداد به بمب بستند.
هنوز یاد "طارق ایوب" خبرنگار جوان الجزیره که به دست سربازان آمریکایی مستقر در بغداد ترور شد، از یادها نرفته است و همگان "تیسیر علونی" را به خاطر دارند. او اولین خبرنگاری بود که با اسامه بن لادن رهبر تشکیلات القاعده مصاحبه کرد و اخبار تجاوز به افغانستان را پوشش می‌داد اما دادگاه اسپانیا وی را به زندان انداخت.
رژیم صهیونیستی همچنین برای پنهان ماندن شکست‌ها و جنایت‌های خود در لبنان و فلسطین سه شب پیش ساختمانی را که مقر شبکه تلویزیونی المنار در آن قرار دارد به شدت بمباران و امروز در جدیدترین حملات، آن را با خاک یکسان کرد.
این در حالی است که بر اساس قوانین آزادی رسانه‌‌ها هیچ کشور یا نیرویی در جنگ، حق ندارد کارکنان رسانه‌ها و گزارشگران را از فعالیت بازدارد یا آنها و مقر استقرار و فعالیتشان را هدف قرار دهد البته به این شرط که موشک‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونستی که همواره مورد حمایت غرب و آمریکا بوده، اجازه چنین امری را بدهد.
در پایان به همه سوالات مطرح شده تنها می‌توان یک پاسخ داد و آن اینکه وقتی رژیم صهیونیستی کودکان و زنان فلسطینی را هدف گلوله‌های آتش‌زا و دوزمانه (دارای انفجار دوم پس از ورود به بدن) قرار می‌دهد و سقف‌های خانه‌ها را بر سرشان پایین می‌آورد و غیرنظامیان لبنانی را هدف آماج حملات موشکی هواپیماهای خود قرار می‌دهد و مانند دیروز (شنبه) 18 نفر از آنان را به یکباره آتش می‌زند تا اجساد سوخته‌شان در بیابان‌های جنوب لبنان دفن شود، دیگر چه انتظاری می‌توان از این رژیم داشت.
باید اندیشید و دید اصلا آیا آنجا که کودکان و زنان تکه‌تکه می‌شوند یا سربازان، آنها را به آتش می‌کشند و حقوقشان را در برابر دیدگان جهانیان نقض می‌کنند، سخن گفتن از رسانه‌ها و حقوق آنان رواست؟



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( سه شنبه 85/4/27 :: ساعت 4:55 عصر )

»» حزب الله قادمون

تشریح منطقه عملیات در مرکز فرماندهی حزب الله

آمادگی نیروهای حزب الله برای اعزام به عملیات

وداع سیدحسن نصرالله با رزمندگان

رزم آوران گمنام حزب الله

بازگشت سرافرازانه رزمندگان و دریافت نشان فتح



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( یکشنبه 85/4/25 :: ساعت 5:0 عصر )

»» بازوان توانمندومقتدر حزب الله درمقابل صهیونیست‌ها ایستاده است

درخجسته سالروز میلاد دخت گرامی پیامبر اعظم (ص) حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سالروز ولادت امام خمینی (ره) مراسم مولودی‌خوانی و ذکر مناقب آن بانوی بزرگوار امروز در حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

دیدار سیدحسن نصرالله با سیدنا القائد (حفظهما الله)

حضرت آیت الله خامنه‌ای ضمن تبریک سالروز میلاد زهرای اطهر سلام‌الله علیها، به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان و حمایت‌های وقاحت‌آمیز آمریکا و برخی کشورهای غربی از این جنایت‌ها اشاره و تصریح کردند: قضاوت وجدان‌های بیدار و انسان‌های آزاده سراسر جهان، بر ضد این ظلم و جنایت بی‌سابقه‌ی رژیم صهیونیستی و حامیان آن است و قطعا این قضاوت بشری تاثیر خود را خواهد گذاشت.

ایشان با اشاره به حملات همه‌جانبه‌ی غاصبان صهیونیست به فلسطین و هم‌چنین جنایت‌آفرینی آنان در لبنان و سکوت بعضی از دولت‌های عربی و اسلامی، افزودند: جنایت‌ها و ظلم‌های هفته‌ی اخیر و پایمال شدن ارزش‌های انسانی در فلسطین و لبنان بار دیگر ثابت کرد که وجود صهیونیست‌ها در منطقه وجودی شیطانی و سرطانی و این رژیم غده‌ای چرکین برای تمام جهان اسلام است.

رهبر انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه دولت کنونی آمریکا زشت‌ترین دولت این کشور در سال‌های اخیر است که با وقاحت تمام از کشتار زنان، مردان و کودکان بی‌دفاع در فلسطین‌ و لبنان حمایت می‌کند، خاطرنشان کردند: نقطه‌ی مقابل جنایت‌های بی‌سابقه‌ی اخیر، حرکت اصیل اسلامی حق‌جویانه و عزت‌خواهانه در دنیای اسلام است که به هیچ وجه با گذشته قابل مقایسه نیست و اکنون پیشرفت، اقتدار و عزت آن مثال‌زدنی و مژده‌ای برای جهان اسلام است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به احساس غرور مسلمانان در کشورهای مختلف اسلامی از حرکت شجاعانه و عزتمندانه‌ی حزب‌الله در لبنان تاکید کردند: این‌گونه احساسات در گذشته در کشورهای عربی و اسلامی وجود نداشت و در کشوری همانند لبنان که تلاش بسیاری برای تبدیل آن به پایگاه اصلی فرهنگ غربی انجام شد، اکنون فرهنگ جهاد، ایستادگی و عزت بر جوان‌ها حاکم است و این نقطه‌ی مقابل خواست زورمداران و قدرت‌طلبان جهانی است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان رییس‌جمهور آمریکا مبنی بر لزوم خلع سلاح حزب‌الله تاکید کردند: این اتفاق هیچ‌گاه نخواهد افتاد؛ زیرا مردم لبنان قدرشناس حزب‌الله هستند و می‌دانند که بازوان توانمند و مقتدر مقاومت اسلامی است که در مقابل صهیونیست‌ها ایستاده و موجب شده است خواب آشفته‌ی آنان برای تسلط بر لبنان، تعبیر نشود.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( یکشنبه 85/4/25 :: ساعت 4:37 عصر )

»» غرق ناو‌شکن مدرن، بزرگترین شکست تاریخ ارتش اسرائیل

غرق ناوچه مدرن اسرائیل بزرگترین شکست ارتش این رژیم در طول تاریخ فعالیت آن به شمار می رود و حتی در جنگ بزرگ اعراب و اسرائیل هم سابقه نداشته است.

یک کارشناس نظامی با بیان این مطالب به خبرنگار بازتاب گفت: البته اسرائیل میزان کشته‌ها و زخمی‌های این حمله را اعلام نکرده و تنها حاضر به پذیرفتن چهار ناپدید شده است.
وی افزود: برای ارتش اسرائیل که به شدت به نیروی دریایی خود می‌بالید، حمله به این ناوشکن مدرن توسط نیروهای مقاومت حزب الله غیر قابل تصور بود.

ناو فوق مدرن اسرائیلی SARR5

این کارشناس نظامی با اشاره به این که این کشتی جنگی یکی از مدرن‌ترین ناو ها بوده، گفت: این ناو شکن ها که 85 متر طول دارد و 64 نظامی شامل افسران و خدمه به علاوه 10 نفر خدمه را حمل می‌کند، از ناو جنگی بزرگتر و از ناو هواپیمابر کوچکتر است و بر روی آن علاوه بر سلاحهای مدرن و توپخانه، باند هلی‌کوپتر نیز قرار دارد.
این کارشناس نظامی درباره شیوه هدف قرار دادن این ناوشکن اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: این اقدام نیروهای مقاومت حزب الله گیجی کم سابقه‌ای را برای اسرائیل و آمریکا به وجود آورده است.

ارتش اسرائیل اعلام کرده که موشک اصابت کرده به ناو جنگی اسرائیل از نوع موشکهای مسلط به دریا از نوع C-802 است که به وسیله ایران توسعه داده شده‌اند.
ارتش اسرائیل همچنین گفته است ناو اسرائیلی از ناوهای موشک انداز SAAR5 یکی از مدرنترین ناوهای متعلق به ارتش اسرائیل است که در سواحل لبنان مشغول گشت‌زنی بوده است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( یکشنبه 85/4/25 :: ساعت 3:2 عصر )

»» اخبار لبنان

حزب‌الله پالایشگاه نفت حیفا را هدف قرار داد

نیروهای مقاومت حزب‌الله یک پالایشگاه نفت را در حیفا هدف حملات خود قرار دادند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، مقاومت اسلامی شاخه نظامی حزب‌الله لبنان امروز (یک‌شنبه) اعلام کرد یک پالایشگاه نفت رژیم صهیونیستی را در شهر "حیفا" در 40 کیلومتری جنوب مرزهای لبنان داخل خاک اسرائیل هدف قرار داده است.

حزب‌الله 9 صهیونیست را به هلاکت رساند

نیروهای حزب‌الله با موشک‌باران شهر حیفا، پالایشگاه این شهر را درهم کوبیده و 9 صهیونیست را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس اسرائیل اعلام کرد در نتیجه موشک باران شهر حیفا توسط نیروهای حزب الله، 9 نفر کشته شدند و افراد بسیاری دیگر نیز زخمی شدند.
به گفته این نیروها پس از این موشک باران نیز حمله دیگری به خیابان اصلی این شهر انجام شد که تلفات بیشتری در پی داشت.
این حملات شدیدترین حمله نیروهای مقاومت به مناطق اشغالی پس از آغاز حملات رژیم صهونیستی به لبنان بود.
تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز تصاویری از شهر حیفا نشان داد که مناطق تخریب شده شهر را در حالی که دود از آن به هوا برمی‌خاست نشان می‌داد.
حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای که از شبکه المنار پخش شد، اعلام کرد "ساعت 9 صبح امروز ده‌ها موشک به شهر حیفا شلیک شد و این موشک باران ادامه خواهد داشت".
به گفته مسئولان پلیس رژیم صهیونیستی، تعدادی از این موشک‌ها در نزدیکی پالایشگاه حیفا و به مخازن نفت و گاز این پالایشگاه اصابت کرده‌ است. یک موشک نیز به ایستگاه قطار این شهر اصبت کرد که در نتیجه آن حداقل 9 نفر کشته شدند.
تعدادی از موشک‌های شلیک شده نیز به شهرهای عکا و نهاریا اصابت کرد و ساکنان این شهر به پناهگاه‌ منتقل شدند.
در همین حال رژیم صهیونیستی نیز حملات هوایی خود به لبنان را تشدید کرد. به این ترتیب تلفات صهیونیست‌ها در این درگیری‌ها به 24 نفر رسید.

حزب‌الله: تاسیسات پتروشیمی حیفا را درهم می‌کوبیم

نیروهای مقاومت حزب‌الله لبنان اعلام کردند در حمله اخیر خود به شهر حیفا به عمد از تخریب مراکز پتروشیمی این شهر خودداری کردند اما در حمله بعد آنها را درهم خواهند کوبید.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، حزب‌الله لبنان تهدید کرد به تاسیسات پتروشیمی اسرائیل در شهر حیفا حمله خواهد کرد.
در بیانیه ای که در تلویزیون المنار متعلق به نیروهای حزب الله خوانده شد، این نیروها اعلام کردند شاخه نظامی حزب الله امروز شهر ساحلی حیفا را موشک باران کرد اما به عمد از هدف قرار دادن تاسیسات پتروشیمی خودداری کرده است.
این بیانیه می افزاید: «مقاومت اسلامی به صهیونیست‌ها هشدار می‌دهد از ارتکاب حماقت جدید خودداری کنند زیرا ما به عمد از حمله به تاسیسات پتروشیمی خودداری کردیم اما مرتبه بعد حزب الله هیچ چیز را در حیفا و اطراف آن مستثنی نخواهند کرد.»
در حمله صبح امروز به حزب الله به شهر حیفا، 9 صهیونیست به هلاکت رسیدند.
سید حسن نصرالله روز گذشته خطاب به مردم رژیم صهیونیستی گفت: امروز نخواهم گفت اگر بیروت را بزنید حیفا را می‌زنیم. نخواهم گفت اگر به نواحی بیروت حمله کنید به حیفا حمله می‌کنیم. شما خواستید این معادله به هم بریزد. شما جنگی تمام‌عیار خواستید ما هم وارد جنگی تمام‌عیار می‌شویم و آماده آن هستیم؛ جنگی در هر زمینه، به سوی حیفا. سخن مرا باور کنید که این جنگ فراتر از حیفا و پس از آن خواهد بود.

گزارشی از اوضاع شهر حیفا پس از حملات حزب‌الله

در پی حملات شدید حزب‌الله به شهر حیفا در اسرائیل که 9 کشته و 25 زخمی بر جا گذاشت، این شهر صهیونیست‌نشین به حال آماده‌باش در آمد.

خبرگزاری‌ها در جدیدترین گزارش‌های خود اعلام کردند حزب‌الله در سومین حمله موشکی خود به شهر حیفا در اسرائیل 9 صهیونیست را به هلاکت رساندند و 25 نفر را زخمی کردند که به گفته پلیس اسرائیل حال شش نفر از آنان وخیم است.
بنا بر این گزارش‌ها، حملات به شهر حیفا شامل بندر این شهر، یک پالایشگاه نفت و ایستگاه قطار بوده است و حزب‌الله اعلام کرد در حملات بعدی خود به این شهر صهیونیست‌نشین هیچ چیزی را استثنا نخواهد کرد.
رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد موشک‌هایی که حزب‌الله به حیفا شلیک کرد می‌توانند تل‌آویو را نیز هدف قرار دادند.
در پی حملات حزب‌الله به حیفا، این شهر به طور کامل به حال آماده‌باش درآمد به طوری که آثار این آماده‌باش در بیمارستان‌ها و خیابان‌های آن کاملا مشهود است.
یکی از مسوولان بلندپایه وزارت محیط زیست رژیم صهیونیستی از بیم ادامه حملات حزب‌الله اعلام کرد این رژیم تولیدات پتروشیمی خود را از حیفا به جنوب اسرائیل منتقل می‌کند.
این مسوول اسرائیلی افزود تولید این مواد در کارخانه‌های پتروشیمی منطقه تا حد زیادی کاهش یافته است.

اسرائیل اطلاعاتی درباره نیروها و قدرت حزب الله ندارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت رژیم صهیونیستی باید بداند که اگر بخواهد به این جنگ خونین ادامه دهد، پیروز میدان نخواهد بود.

سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا و انگلیس نمی تواند در منطقه حیات داشته باشد زیرا در حال حاضر با امتی در حال مبارزه است که باید بداند در مقابل حزب الله لبنان پیروز میدان نخواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که در چند روز آینده تعادل سیاسی در منطقه برقرار شود و جنگ به پایان رسد.

فرمانده کل سپاه  افزود: به نظر بنده، رژیم صهیونیستی قادر نخواهد بود به جنگ ادامه دهد و یا این جنگ را در منطقه توسعه دهد زیرا جنگی که میان اسرائیل و حزب الله لبنان صورت گرفته جنگی است که اسرائیلی ها هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص نیروهای حزب الله و یا اینکه در مقابل چه اشخاصی مبارزه می کنند، ندارد.

وی گفت: نظامیان صهیونیست می دانند که ضعف بزرگ آنان این است که از قدرت حزب الله بی اطلاع هستند و هیچ نیروی مسلح آشکاری و یا یک ارتش را نمی بنیند که بخواهند در برابر آن به مقابله بپردازند.

صفوی با اعلام این خبر که حزب الله در شهرک حیفا که سومین شهرک صهیونیست نشین است، توانسته است ایستگاه قطار و یکی از پالایشگاههای نفت این شهرک را مورد حملات موشکی خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم معدود است که توانایی مقابله را در مقابل حملات حزب الله لبنان نخواهد داشت.

فرمانده کل سپاه در پایان اظهار داشت: اسرائیل باید به جنگ خود با حزب الله لبنان خاتمه دهد بطوری که اسرای فلسطینی را آزاد کند تا در مقابل آن دو اسیر اسرائیلی را نیز پس بگیرد زیرا این جنگ به هیچ وجه به نفع اسرائیل نیست.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( یکشنبه 85/4/25 :: ساعت 2:39 عصر )

   1   2   3      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سرکوب آزادیخواهی بحرینیها به دست سعودیها!/ ترجمه اختصاصی
اگر این جنایت است، من به آن اعتراف می کنم!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 26
>> بازدید دیروز: 21
>> مجموع بازدیدها: 327182
» درباره من

ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
سیّدحسین نصرالله
ما با شهیدان پیمان بسته ایم تا آزادی قدس شریف و تا روزی که پرچم پرافتخار اسلام را بر فراز بلندترین قله ها در انتهای افق بر زمین نکوبیده ایم از پای ننشینیـــم ‍؛ و نخواهیـــم نشست ...

» فهرست موضوعی یادداشت ها
انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان[60] . اخبار[42] .
» آرشیو مطالب
لبنان (خرداد 85)
لبنان (تیر 85)
لبنان (مرداد 85)
لبنان (شهریور 85)
لبنان (مهر 85)
لبنان (آبان 85)
لبنان (آذر 85)
لبنان (دی 85)
لبنان (بهمن 85)
لبنان (اسفند 85)
لبنان (فروردین 86)
لبنان (خرداد 86)
لبنان (تیر 86)
لبنان (شهریور 86)
لبنان (دی 86)
لبنان (بهمن 86)
لبنان (مرداد 87)
لبنان (آذر 87)
لبنان (بهمن 87)

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
المنار لبنان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان





» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب