سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را احراز نکند، مگر کسی که درس خود را ادامه دهد . [امام علی علیه السلام]
ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» تصاویر سید المقاومة و الإنتصار

الیکم أیها الاخوة و الأخواة بعض صور السیّد حسن نصرالله (نصره الله)

اضغط لتکبیـر الصورة

لمشاهدة صور آخر إضغط : هنا

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( سه شنبه 85/6/28 :: ساعت 4:42 عصر )


»» خروش سیدحسن و رنگ عوض کردن ستون پنجم آمریکا در لبنان

با نخستین خروش سیدحسن نصرالله علیه چهره‌های سیاسی ضدملی لبنان و طرح سؤالاتی درباره ارتباط آنان با بیگانگان، بسیاری از این گروه‌ها با توجه به محبوبیت و اقتدار بی‌نظیر حزب‌الله پس از جنگ، اکنون به انتقادات شدید از آمریکا روی آورده‌اند.
این در حالی است که با اظهارنظر نماینده زن پارلمان اسرائیل، خبر دیدار مخفیانه «ولید جنبلاط» با وی تأیید شد.

حزب‌الله لبنان در اقدامی رسمی، اقدامات جاسوسی و همکاری برخی از جریانات لبنانی همکار با آمریکا و اسرائیل در جریان نبرد 33 روزه این حزب با ارتش اسرائیل را رسما به اطلاع دولت لبنان خواهد رساند تا در این خصوص، اقدامات لازم صورت گیرد.

مصاحبه اخیر سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله، با تلویزیون «الجزیره» و افشاگری وی در خصوص جریان موسوم به «ائتلاف 14 مارس (آذار)» بخشی کوچک از پاسخ‌های حزب‌الله لبنان به جریاناتی بود که در سایه سکوت حزب‌الله، جنگ تبلیغاتی وسیعی علیه این گروه، راه انداخته بودند.

حزب‌الله با خویشتن‌داری و برخوردی منطقی و عاقلانه در طول نبرد 33 روزه با ارتش اسرائیل، از هرگونه برخورد با نیروهایی که دنباله‌روی سیاست‌های آمریکا در لبنان بودند، خودداری کرد اما این امر باعث نشد تا این حزب در دوران پس از جنگ نیز از این سیاست پیروی کند.

سیدحسن نصرالله در گفت‌وگو‌ی خود با تلویزیون «الجزیره» اعلام کرد که حزب‌الله لبنان، یک هم‌پیمان استراتژیک برای ایران و سوریه است و به این هم‌پیمانی افتخار می‌کند و در هیچ برهه‌ای سعی نکرده است آن را مخفی کند اما وی در برابر این موضوع یک سؤال اساسی از جریان «ائتلاف 14 مارس» لبنان نمود. وی بدون ذکری از «ولید جنبلاط» که صحنه‌گردان حملات تبلیغاتی علیه حزب‌الله لبنان در طول جنگ 33 روزه با اسرائیل بود، سؤال کرد: ما که اعلام کرده‌ایم با چه کسانی هم‌پیمان هستیم اما «ائتلاف 14 مارس» نیز اعلام کند که در لبنان با چه کسانی هم‌پیمان هستند.

وی با اشاره به جلسات عناصر بارزی از نیروهای «ائتلاف 14 مارس» با آمریکایی‌ها در سفارت واشنگتن در بیروت از آنها خواست که رسما اعلام کنند در داخل سفارت آمریکا چکار می‌کرده‌اند و چه برنامه‌هایی داشته‌اند؟

سیدحسن نصرالله رسما اعلام کرد که بخش مهمی از این ائتلاف در حالی که نیروهای مقاومت اسلامی در حال نبرد با دشمن صهیونیستی بودند؛ آنها از پشت به مقاومت خنجر زدند.

«ولید جنبلاط» یکی از رهبران اصلی جریان «ائتلاف 14 مارس» لبنان که نقشی کلیدی و هدایت‌کننده علیه حزب‌الله در لبنان داشته است، یک ماه پیش از حمله اسرائیل به لبنان، با خانم «کولیت اویتال» عضو پارلمان رژیم اسرائیل در حاشیه اجلاس حزب سوسیالیست فرانسه در پاریس دیدار داشته است و درباره مسائل لبنان با هم گفت‌وگو داشته‌اند.

بر پایه خبر منابع موثق لبنانی، جنبلاط دیدارهای جداگانه‌ای با برخی از نمایندگان سیاسی اسرائیل در بروکسل و پاریس، پیش از حمله اسرائیل به لبنان داشته و انگشت اتهام، اکنون متوجه وی است که از پیش، در جریان حمله ارتش اسرائیل به حزب‌الله در لبنان قرار داشته است.

«کولیت اویتال» نماینده پارلمان اسرائیل از حزب کار در خصوص این دیدار می‌گوید: جنبلاط سخنان شدیداللحنی علیه بشار اسد به او گفته است.
وی رئیس‌جمهور سوریه را فردی حیله‌گر، فاسد و دروغگو می‌داند و دشمنی جنبلاط با سیدحسن نصرالله نیز کاملا از سخنانش روشن است.

«اویتال» اضافه می‌کند: جنبلاط معتقد است که مشکل اصلی لبنان، «سوریه» است و باید جلوی دخالت سوریه در لبنان گرفته شود.
جنبلاط در این دیدار تاکید داشته است که تا حد توان با سوری‌ها مبارزه خواهد کرد.

برخی منابع لبنانی تاکید دارند که ولید جنبلاط تا کنون چندین بار به صورت سری با «شیمون پرز»، نخست‌وزیر سابق و عضو فعلی دولت اسرائیل، دیدار و گفت‌وگو‌های مفصلی داشته است.

گفت‌وگو‌ی سیدحسن نصرالله و افشای برخی از مسائل مربوط به ائتلاف 14 مارس، موجب واکنش ولید جنبلاط ـ که به سیاسی‌کاری و هم‌پیمانی‌های مخفی در لبنان برای کسب قدرت سیاسی مشهور است ـ شده است و از همین رو، ضمن در پیش گرفتن سیاست آرامش در برابر حزب‌الله لبنان و مواضع ضدآمریکایی، ایران و کشورهای عربی را به گفت‌وگو به منظور بهره‌برداری از پیروزی حزب‌الله در لبنان فرا می‌خواند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( سه شنبه 85/6/28 :: ساعت 12:18 عصر )

»» جشن بزرگ پیروزی حزب الله

 سیدحسن نصرالله ، دبیرکل حزب الله لبنان از مردم شریف و مقاوم لبنان دعوت کرد تا در مراسم جشن بزرگ مقاومت و پیروزی که روز جمعه آینده (همزمان با آغاز هفته گرامی داشت دفاع مقدس در ایران) در منطقه ضاحیه جنوبی بیروت برگزار می شود شرکت کنند.

        در پیام ایشان آمده است:

  به مناسبت بزرگداشت پیروزی بزرگ الهی و تاریخی بر رژیم صهیونیستی و تمجید از شهدای پاکروانی که خون های مطهر و جان گرامی شان راتقدیم کردند و جانبازان و مجروحان و اسرای مقاوم و مردم شریفی که در سرزمین خود ماندند و ایستادگی کردند و کسانی که مجبور به هجرت شدند و کسانی که خانه هایشان ویران شد اما باز هم مقاومت کردند و پاسداشت بزرگ مردان مقاومت، مردان خدا که به حقّ مایه افتخار امتند و به جهت تکریم از همه کسانی که مقاومت را یاری کردند و نیز برای تاکید بر حقّ مشرع مطلق و بی قید و شرط ما در باز پس گیری سرزمین و اسرایمان و دفاع از وطن و کرامت و آزادی و سیادت و استقلال حقیقی و کامل لبنان همه شما را به شرکت در جشن بزرگ پیروزی که همانا پیروزی شما بر طاغوت های این جهان بود دعوت می کنم.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( دوشنبه 85/6/27 :: ساعت 7:31 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سرکوب آزادیخواهی بحرینیها به دست سعودیها!/ ترجمه اختصاصی
اگر این جنایت است، من به آن اعتراف می کنم!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 20
>> بازدید دیروز: 21
>> مجموع بازدیدها: 327176
» درباره من

ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
سیّدحسین نصرالله
ما با شهیدان پیمان بسته ایم تا آزادی قدس شریف و تا روزی که پرچم پرافتخار اسلام را بر فراز بلندترین قله ها در انتهای افق بر زمین نکوبیده ایم از پای ننشینیـــم ‍؛ و نخواهیـــم نشست ...

» فهرست موضوعی یادداشت ها
انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان[60] . اخبار[42] .
» آرشیو مطالب
لبنان (خرداد 85)
لبنان (تیر 85)
لبنان (مرداد 85)
لبنان (شهریور 85)
لبنان (مهر 85)
لبنان (آبان 85)
لبنان (آذر 85)
لبنان (دی 85)
لبنان (بهمن 85)
لبنان (اسفند 85)
لبنان (فروردین 86)
لبنان (خرداد 86)
لبنان (تیر 86)
لبنان (شهریور 86)
لبنان (دی 86)
لبنان (بهمن 86)
لبنان (مرداد 87)
لبنان (آذر 87)
لبنان (بهمن 87)

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
المنار لبنان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان





» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب