• وبلاگ : ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
  • يادداشت : حماس ، حزب‌اللهي مي‌شود
  • نظرات : 0 خصوصي ، 30 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     

    از نوع نگاه امام به فلسطين فرسنگ ها فاصله گرفته ايم
    حمله به غزه تحقير انسانيت و ريختن خون اسلام است

    مهدي کوچک زاده در گفت و گو با خبرنگار سياسي "مهر"، با اشاره به هجوم وحشيانه رژيم صهيونيستي به نوارغزه، اظهار داشت : اين يک مصيبت است که واکنش ايران به کشتار مسلمانان بي گناه در فلسطين مساوي با واکنش ساير کشورها در اين مساله باشد.

    وي با ابراز تاسف به خاطر به وجود آمدن فرسنگ ها فاصله از نگاه امام به مساله قدس و منافع ملي، افزود: وقتي نگاه به منافع ملي و آرمانهاي انقلاب نگاهي به دور از محوريت حق باشد، آنگاه دشمنان دين و خدا غزه را به خاک و خون مي کشند و مسلمانان در ام القراي جهان اسلام عکس العملي از خود نشان نمي دهند.

    نماينده تهران، حمله رژيم صهيونيستي به غزه را تحقير انسانيت و ريختن خون اسلام دانست و خاطرنشان کرد: عده اي از روشنفکران غربزده در تلاشند تا بگويند مساله فلسطين ربطي به ما ندارد اما نمي دانند که اگر همين جوانان از خودگذشته فلسطيني نباشند، به زودي نوبت هجوم رژيم صهيونيستي به ايران و ساير ممالک اسلامي خواهد رسيد.

    کوچک زاده به فرامين اخير مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: بر اساس فرمايش رهبر معظم انقلاب ما نبايد براي عمل به اصول خجالت بکشيم اما متاسفانه ما امروز از ترويج فرهنگ شهادت طلبي واهمه داريم و مي ترسيم دنيا ما را تروريسم بخواند.

    عضو کميسيون اصل نود مجلس ادامه داد: حضرت امام (ره) مي فرمودند "راهى جز مبارزه نمانده است، و بايد چنگ و دندان ابرقدرتها را شکست و الزاما يکى از دو راه را انتخاب نمود، يا شهادت يا پيروزى " اما ما متاسفانه از مطرح شدن اين رهنمودها واهمه داريم که مبادا ما را تروريسم خطاب کنند.

    وي با بيان اين که امام خميني(ره) مساله فلسطين را مساله اسلام مي دانست، تصريح کرد: عليرغم تاکيدات مکرر رهبر معظم انقلاب بر ترويج سيره سياسي حضرت امام(ره) طي سالهاي گذشته عده اي آنقدر بي حيا شده اند که مي گويند مساله فلسطين ربطي به ما ندارد.

    نبايد پاسخ جنايت اسرائيل در غزه تنها در سرزمين هاي اشغالي داده شود

    شريعتمداري با تاکيد بر اين که صهيونيست ها در هيچ جاي جهان نبايد امنيت داشته باشند، اظهار داشت : نبايد پاسخ جنايت اسرائيل در غزه تنها در سرزمين هاي اشغالي داده شود چون وقتي مسلمانان امنيت ندارند، چرا بايد صهيونيستها امنيت داشته باشند.

    حسين شريعتمداري مديرمسئول روزنامه کيهان در گفت و گو با خبرنگار سياسي "مهر"، لازمه يافتن راهکار مناسب براي مقابله با جنايات وحشيانه رژيم صهيونيستي را ارزيابي دلايل حمله به غزه دانست و گفت : شواهد نشان مي دهد که حمله به غزه، بر خلاف آنچه که صهيونيست ها ادعا مي کنند، ناشي از اقتدار نيست بلکه به علت وحشت اين رژيم از روند رو به رشد مقاومت است.

    وي افزود : حماس با تابلوي ادامه مقاومت مسلحانه و به رسميت نشناختن اسرائيل با استقبال گسترده مردم روبرو شد و دولت قانوني تشکيل داد که اين ضربه بزرگي به اسرائيل، آمريکا و متحدانشان بود چرا که تصور مي کردند فلسطيني ها از مقاومت سرخورده شده اند.

    اين تحليلگر سياسي تصريح کرد : هنگامي که حماس با صراحت اعلام کرد که به مقاومت ادامه خواهد داد، اسرائيل و متحدان اروپايي و آمريکائيش کمک هاي مادي متعهد شده شان را به دولت حماس قطع کردند اما باز هم حماس به خواسته نامشروع آنان تن نداد و کشورهاي اسلامي نيز در حمايت از دولت فلسطيني کمک هاي مالي ارسال کردند.

    سازمان ملل اساسا نفعي براي مردم ندارد چرا که تمام قوانين آن به نفع زورگويان تفسير مي شود و در جريان حمله اسرائيل به غزه نيز تنها به يک ابراز تاسف اکتفا کرد

    شريعتمداري ادامه داد : آنان سعي داشتند دولت حماس را از لحاظ سياسي منزوي کنند اما ايران، روسيه و سوريه از مقامات اين دولت دعوت به سفر کردند و در عين حال شاهد شتابگيري مقاومت هستيم و حمله رژيم صهيونيستي به نوار غزه ريشه در وحشت اين رژيم از گسترش مقاومت دارد که در دستگيري 10 وزير و 30 نماينده فلسطين اين مساله کاملا هويداست.

    وي خاطرنشان کرد : اگر بپذيريم حمله اسرائيل به نوار غزه ناشي از ترس اين رژيم از دولت حماس بوده نه نشان دادن قدرت، خواهيم ديد که راهکارهاي مقابله با اين حمله نيز بيشتر و بهتر در پيش رو ديده مي شود.

    مديرمسئول کيهان با بيان اين که کوفي عنان چند هفته قبل ابراز نگراني کرده بود که چرا آنقدر که به فوتبال اهميت داده مي شود به سازمان ملل توجه نمي شود، اظهار داشت : سازمان ملل اساسا نفعي براي مردم ندارد چرا که تمام قوانين آن به نفع زورگويان تفسير مي شود و در جريان حمله اسرائيل به غزه نيز تنها به يک ابراز تاسف اکتفا کرد.

    وي به لزوم بهره برداري کافي جهان اسلام از قدرت خود اشاره کرد و افزود : با تشکيل جلسه اضطراري سازمان کنفرانس اسلامي، کشورهايي که با اسرائيل روابط اقتصادي دارند مي توانند آن روابط را قطع نموده و حداقل رابطه با حاميان اين رژيم را در سطح قابل توجهي کاهش دهند و احضار سفراي کشورهاي حامي اين رژيم در ممالک اسلامي نيز از ديگر راهها است اما همه اينها از راهکارهاي معمولي است.

    شريعتمداري با بيان اين که بايد امنيت از صهيونيستها سلب شود، گفت : بايد جهان اسلام تصميم بگيرد و بر اين تصميم خود پافشاري کند که نبايد پاسخ حملات وحشيانه اسرائيل تنها در سرزمين هاي اشغالي داده شود، بلکه هيچ صهيونيستي در هيچ جاي جهان نبايد امنيت نداشته باشد چون وقتي مسلمانان امنيت ندارند، چرا بايد صهيونيستها امنيت داشته باشند.

    اين تحليلگر سياسي با اشاره به موثر بودن اين راهکارها تصريح کرد : جنايات رژيم صهيونيستي علاوه بر آن که ملل مسلمان را مصمم مي کند، بلکه ملتها دولتهاي سازشکار خود را تحت فشار قرار مي دهند که اين تزلزل در دولتهاي سازشکار به نفع نيروهاي اسلامگرا خواهد بود.

    سلام

    داشتم فكر ميكردم راه قدس از كربلا ميگذره

    حتما يه سري در اين حرف امام هست ...

    يا علي

    عاليه

    http://www.qodsna.ir/

    آخرين اخبار فلسطين

    نماينده آمريکا در سازمان ملل: خالد مشعل يک تروريست سرشناس بين المللي است

    قدس اشغالي ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    در ادامه حمايت هاي بي دريغ واشنگتن از رژيم صهيونيستي و ارتش جنايتکار اين رژيم، نماينده آمريکا در سازمان ملل از دولت سوريه خواست تا استاد خالد مشعل، رئيس دفتر سياسي جنبش حماس را بازداشت کند. وي در اظهاراتي مضحک مدعي شد که استاد مشعل يک تروريست سرشناس جهاني است.

    جيمز بولتون در بخشي ديگر از اظهارات خود، سوريه را مسئول وضعيت نابسامان خاورميانه دانست و تاکيد کرد: "اگر سوريه از تروريسم حمايت نمي کرد و به تروريست ها پناه نمي داد، وضعيت منطقه به اينجا نمي رسيد."

    وي افزود: "ايالات متحده معتقد است که يکي از شروط اساسي پايان بخشيدن به نزاع موجود در منطقه آن است که سوريه و ايران به عنوان دو دولت حامي تروريسم، دست از کارهاي خود بردارند."

    نماينده حماس در لبنان: آزادي سرباز صهيونيست در گرو آزادي تمامي اسراي فلسطيني است

    غزه ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    اسامه حمدان، نماينده جنبش مقاومت اسلامي "حماس" در لبنان، در اظهارات ديروز جمعه 30/6/2006 خود به خبرنگار روزنامه "کل العرب" گفت: "حماس تنها پس از آزادي تمامي اسراي فلسطيني دربند در زندان هاي رژيم اشغالگر قدس، مسئله آزادي سرباز ربوده شده را بررسي مي کند."

    وي در ادامه افزود: "در حال حاضر ده هزار فلسطيني در اسارت دولت اشغالگر به سر مي برند که در اين ميان نام 400 کودک و 150 زن نيز ديده مي شود."

    قاهره ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    مصطفي بکري از نمايندگان پارلمان مصر و سردبير روزنامه "الاسبوع" تاکيد کرد که هدف اصلي از حملات اخير نظاميان صهيونيست به مناطق مختلف فلسطين، براندازي دولت فلسطين به رهبري جنبش مقاومت اسلامي حماس است.

    وي در گفت و گويي ويژه با مرکز اطلاع رساني فلسطين ضمن پرده برداري از اظهارات اخير رئيس سابق سرويس هاي امنيت ملي آمريکا که خواستار اعطاي 650 کيلومتر از خاک منطقه سينا و 500 کيلومتر از خاک صحراني "نقب" براي تشکيل دولت فلسطين شد، تاکيد کرد کرد که اين اظهارات نشان دهنده دشمني آشکار براي اشغال مجدد سينا و در پي آن اشغال مصر است، بنابراين حمله اخير اشغالگران به غزه مقدمه اي براي حمله به مصر است.

    وي گفت که نمي توان در برابر آن چه که هم اکنون اتفاق مي افتد سکوت کرد؛ چرا که حمله اخير صهيونيست ها شالوده مقاومت در جهان اسلام را نشانه رفته است. بکري از تمامي خانواده هاي مسلمان خواست تا به کودکان خود به جاي فرهنگ سازش، فرهنگ مقاومت را آموزش دهند.

    يک نويسنده صهيونيستي از طرح قبلي سياست گذاران رژيم صهيونيستي براي براندازي دولت فلسطين به رهبري جنبش حماس خبر داد و تاکيد کرد که مساله آزادي گلعاد شاليت نظامي ربوده شده صهيونيست بهانه اي بيش براي اجراي اين طرح نبوده است.

    وي طي مقاله اي که روزنامه عبري زبان "يديعوت آهارانوت" روز گذشته (جمعه) آن را منتشر کرد، اظهار داشت که اعضاي دولت و ارتش "اسرائيل"سناريويي از پيش تعيين شده داشتند و آن اين که اگر نظامي ربوده شده صهيونيست آزاد نشود دولتي به نام دولت حماس وجود نخواهد داشت و رژيم صهيونيستي اين نام را از نقشه سياسي خاورميانه حذف خواهد کرد.

    به گفته وي، ربودن شماري از وزيران و نمايندگان مجلس فلسطين در کرانه باختري اقدامي عادي و منفعلانه نبوده است بلکه بخشي از طرحي از پيش تعيين شده است که همزمان با ربوده شدن يک نظامي صهيونيست فعليت گرفت. اين نويسنده صهيونيسني مي افزايد که فرماندهي جنوبي ارتش "اسرائيل" يکشنبه گذشته در خصوص براندازي دولت فلسطين دستورات لازم براي حمله گسترده به مراکز و موسسات دولت فلسطين در نوار غزه را صادر کرده بود.

    وي در بخشي ديگر از سخنان خود اظهار داشت که ارتش رژيم صهيونيستي اقدام به تخريب تدريجي زيرساخت هاي شهري فلسطينيان مي کند تا از اين طريق دولت حماس را تضعيف کرده و اين گونه نشان دهد که اين جنبش به نفع ملت فلسطين قادر به انجام هيچ کاري نيست.

    اين نويسنده صهيونيستي تاکيد کرد که اگر نظامي ربوده شده صهيونيست کشته شود، تمامي نهادهاي "اسرائيلي" براي بازداشت و ترور رهبران حماس و حمله هوايي به کل مناطق فلسطيني تلاش خواهند کرد.

    غزه ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    گروه هاي مقاومت فلسطين امروز شنبه (1/7/2006) شماري از شهرک هاي يهودي نشين را هدف قرار دادند.

    مبارزان عضو گردان هاي شهداي الاقصي دست کم دو فروند موشک به طرف شهرک "اسدوروت" و تيپ هاي ناصر صلاح الدين دو فروند موشک به شهرک اشغالي "نتيف هعسرا" و سه موشک به شهرک صهيونيست نشين "نيرعام" شليک کردند.

    مبارزان فلسطيني طي بيانيه اي جداگانه که نسخه اي از آن به مرکز اطلاع رساني فلسطين ارسال شد، اعلام کردند که اين عمليات قهرمانانه در پاسخ جنايت هاي روزمره اشغالگران عليه ملت مظلوم فلسطين صورت گرفته است. در اين بيانيه آمده است که تمامي نظاميان و شهرک نشينان يهودي در هر کجا که باشند هدف حملات توپخانه اي و موشکي مبارزان فلسطيني قرار خواهند گرفت.

    http://www.qodsna.ir/

    آخرين اخبار فلسطين

    سلام

    مطالب خوبي نوشته ايد.

    موفق باشيد.

    ياحق

    دوست بزرگوارم سلام.ممنون كه تشريف آوردين و ممنون از لطف و محبتتون .وبلاگ پرباري داريد ، شايد اطلاعات من در زمينه ي نوشتاري شما زياد نباشه ولي مي دونم كه هر كجا انساني هست جدا از نژاد و مذهب حق داره آزاد باشه، آزادي رو با تمام وجود لمس كنه و در قطعه خاكي به نام وطن سرافراز وجودش رو مالامال از عشق به وطن كنه و سيراب بشه از حقيقت استقلال و ْآزادمردي ، اونجا بتونه حقانيت اعتقادي و وجوديش رو به اثبات برسونه.مرگ سرخ افتخار يك رادمرده اما جاييكه مظلوميت در پس اين افتخار نهفته س ،هيچ وجداني نمي تونه سكوت كنه و بي تفاوت عبور كنه .شايد اين گوشه ي دنيا نداي همراهي و هم آوازي با اين ملت زجر ديده در طول تاريخ، بتونه آرامش بهشون هديه كنه.آزادي تمام انسانهاي مظلوم و رهايي از استبداد آرزوي قلبي هر مسلمان معتقده. در پناه خداوند برقرار و پاينده باشيد

    با سلام.

    به عنوان يك معلم و معاون پرورشي «قلم رنجه» را تأسيس كردم. از آشنايي و همكاري با شما استقبال مي كنم.

    منتظر حضور گرمتان هستم.

    سلام

    واقعا نميدانم چرا در اين زمان اين بي خبران از خدا و پيغمبر چنين وحشيانه بر سر مردم مظلوم فلسطين خراب ميشوند.

    الا كه راز خدايي خدا كند كه بيايي

    با مطلب سب خلفا اجتهاد است يا گناه به روز شدم

    يا علي

     <      1   2