• وبلاگ : ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
  • يادداشت : تروريست كيست؟!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 38 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     

    سلام عليكم.

    خدا قوت.

    مرگ بر رژيم سفاك صهيونيستي.

    اليس صبح بقريب.

    مرگ بر رژيم کثيف و جنايتکار صهيونيستي و حاميانش

    هوالمحبوب

    اي واي بر ما ، اي واي بر غيرت ما ،کجاييم ما ، کجاست مسلماني ما ، مگر دين ما بر ما نگفته اگر مسلماني از ظلمي که بر مسلماني ديگر روا مي دارند از غصه نميرد مسلمان نيست خاک بر سر ما که در مقابل اين کثيفترين و جنايتکارترين کشور جهان فقط به حرف بسنده مي کنيم ، خدايا کي مي شود در جنگي رو در رو سينه هاي فرماندهان و سربازان اين ارتش جنايتکار را از سرب داغي که انباشته از نفرت ماست پر سازيم

    سلام

    والسلام

    خيبر خيبر يا صهيون

    حزب الله القادمون

    سلام تقديم به شما

    امام صادق (ع) مي فرمايند : خداي عزوجل به آدم وحي فرمود من تمام سخن را در چهار كلمه برايت جمع مي كنم عرض كرد پروردگارا آنها چيست ؟ فرمود يكي از ان من است ويكي از ان تو ويكي ميان من وتو ويكي ميان تو ومردم عرض كرد آنها رابيان فرما تا بفهمم فرمود آنچه از آن من است اين است كه مرا عبادت كني وچيزي شريك من قرار ندهي وانچه از ان توست اين است كه پاداش عمل تو را بدهم وزماني كه از همه وقت بدان نيازمند تري وانچخ ميان من وتوست دعا كردن واجابت من است وانچه ميان تو ومردم است اين است كه بر مردم بپسندي انچه براي خود مي پسندي وبراي انها نخواهي انچه براي خود نمي خواهي

    گزارش تصويري تجمع امروز دانشجويان دربرابر سفارت فلسطين در تهران

    خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
    سرويس: سياسي

    تعدادي از دانشجويان عضو جنبش عدالت‌خواه دانشجويي، عصر امروز با تجمع مقابل سفارت فلسطين، حمايت خود را از مردم فلسطين اعلام كردند و با تشكيل زنجيره انساني در مقابل اين سفارتخانه، خشم خود را نسبت به جنايات رژيم صهيونيستي در فلسطين ابراز كردند.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دانشجويان كه در طول خيابان فلسطين زنجيره‌اي تشكيل داده بودند، پلاكادرهايي در دست داشتند كه روي بعضي از آنها نوشته شده بود «ملت‌هاي مسلمان بايد به فكر نجات فلسطين باشند»، «مرگ بر اسراييل»، «ما با اسراييل وارد جنگ خواهيم شد، هركس با ماست بسم‌الله»، «ملت‌ها خودشان قيام كنند و حكومت‌هاي خود را وادار كنند كه در مقابل اسراييل بايستند و به محكوم كردن اكتفا نكنند»، «اسراييل بايد از صحنه روزگار محو شود»، «بيت‌المقدس مال فلسطين و قبله اول ماست»، «منتظر دولت‌ها نمي‌مانيم»، «مثني و فرادا قيام خواهيم كرد»، «سپاهيان محمد در راهند، عاشقان شهادت بسم‌الله»، «آقاي صدا و سيما، براي جام جهاني 13 ميليارد خرج كرده‌اي، براي فلسطين چقدر؟»، «صدا و سيماي جمهوري اسلامي آن‌قدر كه براي جام جهاني سرمايه مي‌سوزاند، براي فلسطين چه مي‌كند؟»، «اگر دنياي اسلام متحد باشند نبايد فلسطين امروز تنها بماند»، «براي اعزام به فلسطين آماده‌ايم»، «امروز همه دنياي اسلام بايد فلسطين را قضيه خود بدانند»، «اين كليد رمزآلودي است كه درهاي فرج را به سوي امت اسلامي مي‌گشايد».

    همچنين دانشجويان عكس‌هايي از امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري را در دست داشتند. تعدادي از دانشجويان كفن‌هايي پوشيده بودند كه روي آن نوشته شده بود «يا قدس، إننا قادمون» و پرچم فلسطين را در مقابل اين سفارت به اهتزاز درآوردند.

    دانشجويان در حالي كه تعدادي گذرنامه و قرآن در دست داشتند شعار مي‌دادند «فلسطين فلسطين، مي‌آييم مي‌آييم»، «كودكان فلسطين، مي‌آييم»، «لشگر استشهادي، اعزام بايد گردد»، «اعزام استشهادي خواسته ملت ماست»، «هيهات منا الذله»، «اسراييل در فلسطين مي‌كند جنايت، دولت‌هاي اسلامي خجالت خجالت»، «اي امت اسلامي، تنها راه پيروزي استشهاد، استشهاد»، «الله اكبر»، «لا اله الا الله»، «اي رهبر آزاده، آماده‌ايم آماده»، «رزمندگان حماس، مي‌آييم مي‌آييم».

    يكي از دانشجويان در اين تجمع گفت: قريب به سه هفته از حمله‌هاي اسراييل به فلسطين مي‌گذرد. مافياي قدرت با سوءاستفاده از جام جهاني - كه بهتر است بگوييم خواب جهاني است - دست به حمله به مناطق فلسطيني زده‌اند. آمده‌ايم حرفي بزنيم كه حزب‌الله با آن جنوب لبنان را آزاد كرد و فلسطين با آن به خواست خدا به زودي آزاد مي‌شود. لبيك يا حسين.

    دانشجويان نيز شعار دادند: «مرگ بر آمريكا»، «مرگ بر اسراييل»، «مي‌جنگيم، مي‌ميريم، سازش نمي‌پذيريم».

    يكي ديگر از دانشجويان گفت: دو هفته از حمله به غزه مي‌گذرد و هيچ صدايي از كسي در نمي‌آيد.

    دانشجويان شعار دادند: «دولت‌هاي اسلامي، تاسف تاسف»، «جناح‌هاي سياسي، تاسف تاسف»، «صدا و سيماي ما، تاسف تاسف»، «رسانه‌هاي مزدور، تاسف تاسف»، «مقاومت تنها راه پيروزي».

    يكي ديگر از دانشجويان گفت: امام (ره) ما سه دهه پيش گفت رژيم اشغالگر قدس بايد از صحنه‌ روزگار حذف شود. دانشجويان شعار دادند: «رژيم اشغالگر قدس بايد شود محو ز روي زمين».

    يكي ديگر از دانشجويان ادامه داد: از آنجا كه ما هم بخشي از بدنه امت جهاني اسلام هستيم وظيفه‌ خود مي‌دانيم كه با همه تشكل‌هاي مختلف امروز براي حمايت و انتظار اعزام براي مقابله با رژيم اشغالگر قدس، مقابل سفارت فلسطين گرد هم آييم تا نمادي باشد از اينكه دانشجويان ايراني، چون دانشجويان مسلمان سراسر جهان به بحث فلسطين و ظلم به جهان اسلام اهميت مي‌دهند. رژيم اشغالگر قدس براي يك نفر بخش مهمي از كابينه و مجلس فلسطين را به اسارت برده است. انتظار ما بعد از اينكه دولت جمهوري اسلامي براي ما اين امكان را به وجود آورد كه بتوانيم براي مقابله با رژيم اشغالگر قدس به فلسطين برويم اين است كه صدا و سيما به عنوان مجموعه‌ تاثيرگذار بر افكار عمومي، بر پرداختن به اين مساله مسامحه نكند. آيا ارزش جام جهاني بيش از كشتار مردم فلسطين است؟ از وزارت خارجه انتظار مي‌رفت كه اقدامات جدي‌تري در رابطه با كمك به مردم فلسطين انجام دهد. از مجلس انتظار داشتيم كه فقط به يك تماس تلفني با رييس مجلس فلسطين اكتفا نكند. انتظار ما از سازمان اتحاد جهان اسلام اين بود كه اين سازمان وظيفه و نقش خود را به بهترين وجه ممكن انجام دهد، وظيفه‌اي كه تا كنون مغفول مانده است. سوال ما از سازمان ملل كه فقط براي كمك به ملل جهان بنيان گذاشته شده اين است كه براي كمك به فلسطين چه كرده است؟ چطور كشوري كه خود را مقتداي مبارزه با تروريسم در دنيا مي‌داند امروز در مقابل تروريسم دولتي سكوت مي‌كند و حتي آن را بايكوت خبري مي‌كند؟

    دانشجويان در حالي كه دست‌هاي خود را به هم گره كرده بودند و پاهاي خود را بر زمين مي‌كوبيدند، شعار مي‌دادند: «خيبر خيبر، يا صهيون، جيش محمد قادمون»، «يا حسين»، «يا زهرا».

    يكي از دانشجويان گفت: امروز در هولوكاست فلسطين، برادران و خواهران ما كشته مي‌شوند و از كسي صدايي بلند نمي‌شود. دانشجويان نيز شعار دادند: «اي دشمن حق! ما دلير و حق‌پرستيم، برگرد تا سربند يا زهرا نبستيم»، «كل يوم عاشورا، كل ارض كربلا».

    در پايان اين تجمع اعلام شد در ادامه اعتراضات به اقدامات رژيم صهيونيستي، فردا نيز مقابل نماد جام جهاني در تقاطع بزرگراه چمران و بزرگراه همت ويژه برنامه «خواب جهاني» برگزار شود.

    دانشجويان همچنين به نشانه وحدت جهان اسلام دعاي وحدت خواندند و شعار دادند: «خميني، خميني (ره) شاهد باش ما اعتراض كرديم».

    مبارزان فلسطيني، پرونده سرباز اسرائيلي را بستند

    خبرگزاري فارس: سخنگوي يكي از سه گروه مبارز فلسطيني كه سرباز اسرائيلي را به گروگان گرفته‌اند، اعلام كرد مبارزان تصميم گرفته‌اند تماس‌هاي خود را با هر طرف داخلي يا خارجي قطع كنند و اين پرونده را ببندند.

    به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، "ابو مثني" سخنگوي "جيش الاسلام" يكي از گروه‌هاي مبارز فلسطيني كه سرباز اسرائيلي را به گروگان گرفته‌اند، گفت: «ما همه درها را به روي ميانجيگران بسته‌ايم و از هيچ يك از آنان استقبال نخواهيم كرد.»
    ابو مثني در واكنش به مخالفت "ايهود اولمرت" نخست‌وزير رژيم صهيونيستي با هر گونه مذاكره با مبارزان فلسطيني درباره سرباز اين رژيم، گفت: «مواضع اسرائيل يا ديگران براي ما اهميت ندارد. ما تصميم خود را گرفته‌ايم و اين تصميم درست‌تر است.»
    وي افزود:‌ «ما تصميم گرفته‌ايم هر گونه تماس با طرف‌هاي داخلي يا خارجي را قطع كنيم و پرونده سرباز اسرائيلي را ببنديم و ديگر هيچ اطلاعاتي درباره سرنوشت او ندهيم.»
    اين سخنگوي فلسطيني در بخش ديگري از سخنان خود گفت: «ما از ده‌ها سال پيش به سخنان مسوولان اسرائيلي عادت كرده‌ايم. فرماندهان دستگاه امنيتي اسرائيل ابتدا با لجاجت و كله شقي برخورد مي‌كنند و مواضع سختي مي‌گيرند اما از زير ميز، تماس برقرار مي‌كنند و به دور از چشم دولت ميانجيگر مي‌فرستند ولي ما به آنان مي‌گوييم در مواضع خود استواريم و در كمين و انتظار شما خواهيم بود.»
    مبارزان فلسطيني هفته گذشته با حمله به يك موضع نظامي وابسته به نيروهاي رژيم صهيونيستي در گذرگاه "كرم ابوسالم" در جنوب نوار غزه دو سرباز اين رژيم را كشتند، چهار نفر را زخمي كردند و يك نفر از آنان با نام "گلعاد شاليت" را به گروگان گرفتند.
    مبارزان فلسطيني ديروز به اسرائيل 24 ساعت مهلت دادند به خواسته‌هاي آنان پاسخ دهد.
    اين مهلت، ساعت 3:00 امروز به وقت گرينويچ پايان يافت.

    بسم الله...ام القراي جهان اسلام در سکوت مرگ فرو رفته و کسي حتا حاضر نيست حملات وحشيانه صهيونيست ها راشديدن محکوم نمايد اين الاستشهاديون؟

    با سلام.

    ثبت نام اولين و بزرگترين جشنواره وبلاگ نويسي با موضوع پيامبر اعظم(ص) آغاز شد.

    با شركت در اين جشنواره به خيل عظيم دوستداران پيامبر اعظم(ص) بپيونديد.

    منتظر حضور سبزتان هستيم.

    WWW.PEYAMBAR-AAZAM.COM

    تاکيد حماس بر قانوني بودن اسارت سرباز صهيونيستي

    نظاميان رژيم اشغالگر قدس به بهانه آزادي سرباز صهيونيستي و به منظور تضعيف روحيه مبارزاتي ملت قهرمان فلسطين نوار غزه را آماج حملات وحشيانه خود قرار داده اند.

    متاسفانه اين تجاوزات با هدف قرار دادن پل ها، نيروگاه هاي برق و ديگر زير ساخت هاي نوار غزه آغاز شد و دشمن صهيونيستي در سايه سکوت شرم آور محافل بين الملل و منطقه اي همچنان به حملات خود عليه غير نظاميان فلسطين ادامه مي دهد.

    ما در جنبش مقاومت اسلامي "حماس" که خودش را براي دفاع از ملت فلسطين وقف کرده است ضمن محکوم کردن اين تجاوزات بي رحمانه بر نکات زير تاکيد مي کنيم:

    1ـ عمليات "اوهام بر باد رفته" که به اجرا درآمد يک عمليات بي نظير به شمار مي رود و مبتني بر مشروعيت سياسي و قانوني مقاومت در برابر اشغالگران صهيونيست است ؛ مقاومتي که اديان آسماني و قوانين بين المللي بر آن صحه گذاشته اند. اين عمليات عليه مواضع نظامي صورت گرفت، نه اهدف غير نظامي؟

    2ـ آنچه که صورت گرفت صرفا ربودن يک سرباز صهيونيستي نبود، بلکه يک اسارت قانوني به شمار مي رود و مقاومت حق دارد که از اين دستاورد در آزادي اسيران فلسطيني در بند نظاميان صهيونيست بهره ببرد.

    3ـ تاکيد مستمر مسئولان رژيم صهيونيستي و رسانه هاي آن بر اينکه رهبران حماس در خارج از فلسطين و دقيقا برادر مبارز آقاي خالد مشعل رئيس دفتر سياسي حماس مسئول مستقيم "عمليات اوهام بر باد رفته" هستند، دروغي بيش نيست. اين اقدامات تلاشي مذبوحانه براي صدور بحران داخلي اين رژيم و سرپوش گذاشتن بر شکست ارتش رژيم غاصب صهيونيستي که ـ روزي ادعاي شکست ناپذيري مي کرد ـ و همچنين تلاشي براي کشاندن پاي سوريه به اين ماجرا جهت اعمال فشار بر اين کشور و محاصره آن به شمار مي رود.

    4ـ ما تمامي گروه هاي مبارز فلسطين را به منظور رويارويي با تجاوزات و جنايات نظاميان رژيم اشغالگر قدس به وحدت و انسجام فرا مي خوانيم. اين تجاوزات و جنايات شخص مشخصي را نشانه نرفته است، بلکه هدف دشمن تضعيف روحيه ملت فلسطين است. همچنين فلسطينيان داخل و خارج را به آمادگي جهت مصاف طولاني مدت و نبردي شديد با دشمن صهيونيستي فرا مي خوانيم.

    5ـ ما امت هاي عربي و اسلامي خود را به همبستگي با ملت فلسطين و تلاش براي تشکيل يک اهرم فشار بر دولت ها و حکومت ها دعوت مي کنيم تا در دفاع از ملت فلسطين و پايان بخشيدن به تجاوزات و جنايات صهيونيست ها عليه ملت فلسطين احساس مسئوليت کنند.

    حماس ضمن تبريک و تسليت به مناست شهادت "حامد الرنتيسي" و "محمد فروانه" که در جريان اين عمليات به مقام عظماي شهادت نائل آمدند، شجاعت اين برادران را که از دل زمين برخاستند و اوهام "اسراييلي" را بر باد دادند ارج مي گذارد و به اسيران و بازداشت شدگانمان که در پشت زندان هاي صهيونيستي به سر مي برند تاکيد مي کند که فداکاري ها و جانفشاني هاي آنان به هدر نخواهد رفت و حماس همواره نام آنان را زنده و جاويد نگه خواهد داشت و از فرزندان ملت ما و امت هاي عربي و اسلامي دفاع خواهد کرد.

    "سرانجام اين جهاد پيروزي يا شهادت است"

    جنبش مقاومت اسلامي حماس – فلسطين چهارشنبه 3 جمادى الآخره 1427هـ

    از شما بابت پاسخ در مورد آيات عظام در عراق كمال تشكر را دارم .

    سرنوشت مقلدان خميني چيزي جز شهادت نيست.

    يا علي .

     <      1   2   3      >