• وبلاگ : ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
  • يادداشت : تروريست كيست؟!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 38 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      
     

    سلام خوشحالم كه اولين نفر خودتو ن اين مطلب رو خونديد . و جواب سئوالتون : بله ما مسلمانان جهان با همياري و اشك ديده گانمان مرحمي بر دلهاي مسلمانان فلسطيني خواهيم بود. ما هستيم . هنوز هستيم .

    و جواب سئوال مطلبي را كه نوشته ايد اينگونه ميدهم: در كتابي (اسمش حالا يادم نيست زيرا مربوط به ساليان گذشته است ) هيتلر ميگفت : اگر نسل يهود را امروز نابود كنيم تا روزي كه دنيا برقرار است ، انسانها آسوده زندگي خواهند كرد. حيف كه هيتلر شكست خورد و گرنه تا امروز صهيونيستي باقي نمي ماند.

    پيش بيني پاکستاني ها در مورد ايجاد رابطه ميان کشورشان با "اسرائيل"

    مرکز اطلاع رساني فلسطين

    شماري از پاکستاني هاي مقيم ايالات متحده که در حال حاضر در تل آويو به سر مي برند، پيش بيني مي کنند که کشورشان در آينده اي نزديک روابط کاملي را با "اسرائيل" برقرار خواهند کرد.

    گفتني است که هشت تن از اعضاي "کميته آمريکايي صلح" به دعوت کنگره بين المللي يهود براي بررسي راهکارهاي بهبود روابط پاکستان و تل آويو، وارد مناطق اشغالي شدند.

    روزنامه جروزاليم پست اعلام کرد که کميته آمريکايي صلح و کنگره بين المللي يهود، سازمان هايي بودند که در جريان برگزاري ديدار مشترک وزير امور خارجه "اسرائيل" و وزير امور خارجه پاکستان در استانبول، بيشترين نقش را عهده دار بودند.

    رئيس شاباک: به اسارت گرفتن سرباز صهيونيست يک دستاورد بزرگ براي حماس است

    مرکز اطلاع رساني

    بعد از گذشت نه روز از عمليات اخير مبارزان فلسطيني که نام "اوهام بر بادرفته" را به خود گرفت، رئيس سازمان امنيت عمومي دولت عبري (شاباک) اظهار داشت: "ربودن سرباز صهيونيست يک دستاورد بزرگ براي حماس است."

    يوفال ديسکين در ادامه افزود: "حماس خوب مي داند که يک سرباز صهيونيست زنده يک گنج است و اين امکان نيز هست که اين سرباز را تا مدت هاي طولاني در حبس نگاه دارد. ضمنا هيچ راه حل معجزه آسايي وجود ندارد و اين امر خود مي طلبد که در پي خلق قواعد جديد بازي مقابل حماس باشيم.

    يک تحليلگر نظامي صهيونيست: ما بايد به شکست ارتش مان در برابر شجاعت مبارزان فلسطيني اعتراف کنيم

    قدس اشغالي ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    تحليلگر نظامي روزنامه "هاآرتص" تاکيد کرد که ديگر نمي توان بر شکست دشمن صهيونيستي سرپوش نهاد و بايد اعتراف کرد مبارزان فلسطيني که چنين عملياتي را انجام داده اند، انسان هايي شجاع هستند.

    وي در ادامه نوشت: "سازمان هاي اطلاعاتي ما توانستند يک سري هشدارهايي را در مورد وقوع عمليات بدهند و با وجود آنکه حفر تونل مدت زيادي طول کشيد، ولي در تعيين مکان تونل به طور مشخص ناکام ماندند."

    اين تحليلگر صهيونيست در بخشي از مقاله خود خاطرنشان ساخت: "تونل مذکور 530 متر طول داشته و بخش خروجي آن نيز داخل پايگاه نظامي بوده است، ولي با اين وجود نيروها موفق به کشف تونل نشدند."

    در مقاله مذکور همچنين مي خوانيد: "با وجود سرمايه گذاري هاي کلاني که براي طراحي دستگاه هاي تونل ياب صرف شده، ولي هنوز هم يک راه حل علمي براي رفع اين معضل پيدا نشده است."

    پدر سرباز ربوده شده صهيونيست: دولت عبري گمان مي کند مي تواند از طريق پسرم، قدرت بازدارندگي خود را بازيابد

    مرکز اطلاع رساني فلسطين

    نوعام شليت، پدر "گلعاد شليت" سرباز ربوده شده صهيونيست در گفتگويي با کانال ده رژيم صهيونيستي در واکنش به اظهارات يکي از وزراي کابينه اولمرت، تاکيد کرد: "اين تنها يک وهم است که اسرائيل با قدرت نمايي در مسئله پسر اسيرم، قدرت بازدارندگي خود را بازيابد."

    وي افزود: "اگر اسرائيل در صدد بازيافتن مجدد قدرت دفاعي خود است، بايد پيش از وقوع عمليات اخير فلسطيني ها يعني هنگامي که هشدارهاي زيادي را در مورد امکان انجام چنين عملياتي دريافت کرده بود، وارد عمل مي شد."

    نوعام شليت همچنين از دان حالوتس، رئيس ستاد مشترک ارتش رژيم صهيونيستي خواست تا از تمام توانايي هاي خود براي آزادي فرزندش استفاده کند.

    قرارداد نظامي جديد آلمان با رژيم صهيونيستي

    برلين ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    يک روزنامه آلماني از عقد قرار داد جديد نظامي ميان برلين و تل آويو خبر داد. بر اساس اين قرارداد، آلمان نفربرهاي زرهي "دينجو 2" و دو زيردريايي به رژيم صهيونيستي خواهد فروخت.

    روزنامه "دي فيلت" آلمان به نقل از منابعي که نخواستند نام شان فاش شود، اعلام کرد: "شوراي امنيت ملي دولت آلمان هيچ اعتراضي به فروش نفربرهاي زرهي به اسرائيل ندارد."

    در بخشي ديگر از گزارش روزنامه مذکور آمده است: "اگر فروش نفربرهاي ساخت شرکت کراوس با تاخير يک ساله انجام شد، دليلش، هراس آلمان از آن بود که نظاميان صهيونيست از اين تجهيزات براي حمله به مناطق فلسطيني استفاده کنند."

    در اين گزارش همچنين مي خوانيد: "قرارداد فروش دو زيردريايي آلماني که ارزش آن به 27/1 ميليارد دلار مي رسد، در طول ماه جاري به امضاي دو طرف خواهد رسيد."

    وزير دفاع آلمان درباره قراردهاي جديد نظامي اظهار داشت: «اين قرارداد همچنان در مرحله موافقت به سر مي برد و اسرائيل نيز از آلمان خواسته است تا يک سوم قيمت زيردريايي هاي موسوم به "دلفين" را کاهش دهد.»

    منابع صهيونيستي نيز مدعي شدند: "در حال حاضر براي مقابله با تهديدات ايران، اسرائيل نياز شديدي به زيردريايي دارد."

    در پي هراس از ربوده شدن شهرک نشينان:

    اختصاص اتوبوس هاي نظامي براي جابجايي آن ها

    رام الله ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رساني فلسطين از رام الله، هراس از ربوده شدن شهرک نشينان صهيونيست توسط گروه هاي مبارز فلسطيني، شوراي شهرک نشينان کرانه باختري را واداشت که اتوبوس هاي نظامي رايگان را براي جابجايي آنها اختصاص دهد.

    شوراي شهرک نشينان در اين باره اعلام کرد: "بودجه لازم براي اين طرح تامين شده و قرار است بر شمار افرادي که در بخش حراست از شهرک ها فعاليت مي کنند، افزوده شود."

    دانشگاه اسلامي غزه بر اثر اصابت موشک ويران شد

    بالگردهاي جنگي رژيم صهيونيستي صبح امروز (سه شنبه) دانشگاه اسلامي در غزه را هدف اصابت موشک قرار دادند.

    به گزارش خبرگزاري قدس(قدسنا) به نقل از منابع محلي بالگردهاي صهيونيستي ساختمان شوراي دانشجويان دانشگاه اسلامي غزه را که متعلق به جنبش حماس بود هدف موشک قرار دادند و آن را بکلي تخريب کردند.
    به نقل از اين منابع در پي اين تهاجم وحشيانه به ساختمانهاي اطراف نيز خسارات مادي بسياري وارد شد.
    اين دومين باري است که جنگنده هاي رژيم صهيونيستي دانشگاه اسلامي غزه در طي دو هفته گذشته هدف حملات موشکي قرار مي دهند.

     <      1   2   3