سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از این آدمى شگفتى گیرید : با پیه مى‏نگرد و با گوشت سخن مى‏گوید : و با استخوان مى‏شنود ، و از شکافى دم بر مى‏آورد . [نهج البلاغه]
ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سیدحسن نصرالله: تفکر آیت‌الله خامنه‌ای کلید مشکلات حزب‌الله است

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به سفر اخیر خود به ایران در مورد وضعیت حزب الله گفته است: روشنگری آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر اینکه تا زمانی که تهدید اسرائیل وجود دارد، مقاومت هم وجود دارد؛ برای ما و دولت لبنان راهگشا بوده است.
سید حسن نصر‌الله اخیراً در دیدار برخی از ایرانیان در لبنان افزوده است: ما بعد از پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، در یک حالت سردرگمی به سر می‌بردیم و رژیم صهیونیستی به این وسیله، بهانه حضور مقاومت را را از بین می‌برد، اما رهبر انقلاب دریچه‌ای را مطرح کردند و فرمودند که شما به این نکته تکیه کنید : تا زمانی که تهدید اسرائیل وجود داشته باشد، مقاومت هم وجود دارد.این راهبرد خیلی به ما کمک کرد و برای خنثی کردن قطعنامه 1559 شورای امنیت هم از این راهبرد استفاده کردیم و اکنون دولت لبنان با بیان کردن «تهدید اسرائیل»، خلع سلاح مقاومت را منوط به رفع تهدید اسرائیل می‌داند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به انتخابات اخیر لبنان که باعث جهش حزب الله و کسب کرسی‌هایی در مجلس و قدرت گرفتن آنها شد، گفته است: ما در انتخابات اخیر با استفاده از دیدگاههای رهبر انقلاب اسلامی اختلافات اندک خود را با حزب امل نادیده گرفتیم و برای رضایت خداوند با هم ائتلاف کردیم و پیروز هم شدیم . معارضین و حتی فرانسوی‌ها گفتند، هرکه سید گفت، رئیس مجلس است و ما نبیه بری را انتخاب کردیم و او رئیس مجلس شد.
سید حسن نصرالله با اشاره به قدرت حزب سیاسی حزب‌الله در این کشور افزوده است: وزیر انرژی دولت (لبنان) از حزب‌الله است و در موقعیتی است که سفیر آمریکا در لبنان گفت، اگر وزیر حزب‌الله یک ملاقات با ما داشته باشد، ما آماده‌ایم که ده میلیون دلار به وی بدهیم، اما ما آن را نپذیرفتیم، این در حالی بود که هر کس می‌خواست با سفیر آمریکا در لبنان دیدار کند، باید دو هفته قبل وقت می‌گرفت.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( پنج شنبه 85/3/11 :: ساعت 9:35 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سرکوب آزادیخواهی بحرینیها به دست سعودیها!/ ترجمه اختصاصی
اگر این جنایت است، من به آن اعتراف می کنم!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 42
>> مجموع بازدیدها: 327791
» درباره من

ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
سیّدحسین نصرالله
ما با شهیدان پیمان بسته ایم تا آزادی قدس شریف و تا روزی که پرچم پرافتخار اسلام را بر فراز بلندترین قله ها در انتهای افق بر زمین نکوبیده ایم از پای ننشینیـــم ‍؛ و نخواهیـــم نشست ...

» فهرست موضوعی یادداشت ها
انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان[60] . اخبار[42] .
» آرشیو مطالب
لبنان (خرداد 85)
لبنان (تیر 85)
لبنان (مرداد 85)
لبنان (شهریور 85)
لبنان (مهر 85)
لبنان (آبان 85)
لبنان (آذر 85)
لبنان (دی 85)
لبنان (بهمن 85)
لبنان (اسفند 85)
لبنان (فروردین 86)
لبنان (خرداد 86)
لبنان (تیر 86)
لبنان (شهریور 86)
لبنان (دی 86)
لبنان (بهمن 86)
لبنان (مرداد 87)
لبنان (آذر 87)
لبنان (بهمن 87)

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
المنار لبنان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان





» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب