سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در باره کسانى که از جنگ در کنار او کناره جستند ، فرمود : ] حق را خوار کردند و باطل را یار نشدند . [نهج البلاغه]
ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» اخبار لبنان

برای یک نبرد تمام عیار با اسرائیل آماده ایم

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مقاومت برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اگر اسرائیل خواهان جنگ تمام عیار است، مقاومت نیز این جنگ را تا حیفا و دیگر شهرهای اسرائیلی خواهد کشاند.

دبیرکل حزب الله لبنان امروز از جنگ تمام عیار علیه رژیم صهیونیستی خبر داد و تهدید کرد که شهرهای اسرائیلی  تا عمق این رژیم هدف حملات موشکی حزب الله قرار خواهد گرفت
وی در پیام رادیویی پس از حملات هوایی ارتش رژیم اشغالگر قدس به محل اقامت وی در جنوب بیروت تهدید کرد علاوه بر شهر حیفا سومین شهر رژیم اسرائیل، دیگر شهرهای اسرائیلی نیز از حملات تلافی جویانه رزمندگان حزب الله درامان نخواهند ماند.
وی خطاب به متجاوزان صهیونیست گفت : "شما جنگ تمام عیاررا می خواستید و ما هم آماده چنین جنگی هستیم تا حیفا و ما بعد حیفا."
نصرالله خواستار مقاومت و وحدت ملت لبنان در مقابله با حملات رژیم صهیونیستی شد.
وی افزود:" ما در مقابل دو گزینه قرار داریم: یا تسلیم شروطی که دشمن می خواهد با حمایت بین المللی و آمریکا و متاسفانه عربی، بر ما دیکته کند، شویم که معنایش وارد شدن لبنان در عصر و دوران اسرائیلی است و یا اینکه مقاومت و ایستادگی کنیم و من باردیگر به شما می گویم که ما پیروز خواهیم شد."

پیام سیدحسن نصرالله پس از آن ایراد شد که تلویزیون المنار اعلام کرد که وی و خانواده وهمراهانش درحمله هوایی جنگنده های اسرائیلی هیچ آسیبی ندیده اند.
تلویزیون رژیم اسرائیل اعلام کرد که این حمله با هدف ترور سیدحسن نصرالله انجام شد.

 آماده‌ایم قلب اسرائیل را هدف قرار دهیم

در پی حملات اسرائیل به مقر حزب‌الله لبنان و محل سکونت سیدحسن نصرالله، این حزب نیز ناوهای دریایی اسراییلی را در آب‌های مدیترانه مورد هدف قرار داد و یکی از آن‌ها را منهدم کرد.
چند ساعت بعد از این حمله و انهدام یکی از ناوهای اسرائیل در دریای مدیترانه و کشته شدن چهار تن از اعضای این ناو و مفقود شدن چهار تن دیگر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگویی با شبکه‌ «المنار» انهدام یک کشتی جنگی اسراییل که در سواحل لبنان لنگر انداخته بود را تایید کرد.
سیدحسن نصرالله اعلام کرد: کشتی جنگی اسراییل که لبنان را هدف قرار می‌داد، در حال حاضر آتش گرفت و مقابل دیدگان شما غرق شد.
نصر‌الله خطاب به اسراییل گفت: ما برای جنگی علنی و آشکار که قلب اسراییل را هدف قرار دهد، آماده‌ایم. اسراییل اگر می‌خواهد جنگ را آغاز کند و اصول بازی را تغییر دهد، ما نیز جنگ را آغاز می‌کنیم و راکت‌های حزب‌الله حیفا و فراتر از آن را نیز مورد هدف قرار خواهد داد.


دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد: تجاوزات اسراییل علیه لبنان تسویه حساب میان ارتش شکست خورده‌ اسرائیل در سال 2000 و ملت لبنان و مقاومت است.
وی اعلام کرد: ما بر ارتش اسراییل پیروز خواهیم شد.
نصرالله خطاب به سران کشورهای عرب و اظهارات برخی مسوولان عربستان گفت: ما اهل ریسک هستیم و تنها آزادی را می‌خواهیم و پیروزی در این ریسک و ماجراجویی نهفته است. ما روی شما حساب باز نمی‌کنیم بلکه ما به خدا تکیه کرده‌ایم؛ چرا که او هرگز ما را تنها نخواهد گذاشت.

تأیید انهدام ناو و ناپدیدی چهار سرباز اسرائیل

یک سخنگوی رژیم اسرائیل سخنان سیدحسن نصر‌الله، دبیر کل حزب‌الله لبنان درباره انهدام یک کشتی جنگی اسرائیلی را تایید کرد و از ناپدیدشدن چهار سرباز این رژیم خبر داد.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، یکی از سخنگویان رژیم صهیونیستی با تایید خبر انهدام یک کشتی جنگی این رژیم در حمله مبارزان حزب‌‌الله اعلام کرد در این حمله چهار سرباز اسرائیلی ناپدید شدند.


این سخنگوی رژیم صهیونیستی گفت نیروهای حزب‌الله دیشب چند فروند موشک به سوی این کشتی جنگی در سواحل بیروت شلیک کردند که علاوه بر آن، یک کشتی غیرنظامی خارجی نیز دچار خسارت شد.
سید حسن نصر‌الله دبیر کل حزب‌الله پیش از این از انهدام این کشتی اسرائیلی خبر داده بود.
بنا بر این گزارش، یک فروند از موشک‌های حزب‌الله به کشتی جنگی اسرائیلی اصابت کرد که به ناپدیدشدن چهار سرباز اسرائیلی و عقب‌نشینی آرام آرام این کشتی به سوی اسکله حیفا در شمال اسرائیل انجامید.
سخنگوی اسرائیلی نتوانست تعیین کند که این کشتی با موشک هدف قرار گرفته یا هواپیمای بدون خلبان و تنها گفت: «ما درباره همه فرضیه‌ها تحقیق می‌کنیم.»

شیوه جدید اسرائیل برای تخریب نصرالله

هواپیماهای رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه، اعلامیه‌هایی را بر ضد سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان بر فراز بیروت پخش کردند. 
بر روی این اعلامیه‌ها کاریکاتور و جمله‌هایی بر ضد سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان دیده می‌شود.
برپایه این گزارش، هواپیماهای اسرائیلی بامداد امروز بسته‌هایی از این اعلامیه‌ها را با چتر در مرکز بیروت پخش کردند اما سازمانهای امنیتی لبنان بلافاصله به جمع آوری آنها پرداختند.
هواپیماهای اسرائیلی پیشتر نیز اعلامیه‌هایی را پخش کرده و از لبنانیها خواسته بودند از حضور در اماکنی که حزب‌الله در آن مقر دارد، خود داری کنند.

هشدار یک مقام اسرائیلی درباره حمله موشکی حزب الله به تل آویو

اولین حمله موشکی حزب الله به شهرک طبریا و فرار جهانگردان

منابع نظامی اسرائیل اعتراف کردند که نیروهای حزب الله برای اولین بار شهرک طبریا را در شمال فلسطین اشغالی،هدف حملات موشکی خود قرار دادند که بر اثر آن شماری زخمی شدند.
جهانگردان درحال فرار از شهرک صهیونیست نشین طبریا در شمال فلسطین اشغالی هستند و مقامهای اسرائیل از شهرک نشینان خواسته است به مکانهای امن بروند.

منابع رژیم اسرائیل اعلام کردند : در حملات موشکی حزب الله به شهرکهای صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی 29 تن زخمی شدند. و توپخانه های اسرائیل نیز منطقه عیترون درجنوب لبنان را به شدت گلوله باران کردند. شبکه الجزیره نیز اعلام کرد: یک مسئول نظامی اسرائیل درباره حملات موشکی حزب الله به تل آویو هشدار داد.
شبکه العربیه نیز گزارش داد که در حمله هوایی ارتش رژیم اسرائیل به منطقه شتوریا در اتوبان بیروت به دمشق، 8 شهروند لبنانی شهید شدند.
سخنگوی ارتش لبنان نیز امروز گفت که جنگنده های اسرائیلی پیش از ظهر امروز، بارها جنوب بیروت(ضاحیه) را بمباران کردند.
به گزارش العربیه، یک مقام اسرائیلی مدعی شده است که حدود 100 ایرانی درحال جنگیدن با ارتش اسرائیل در لبنان هستند.
وزارت بهداشت لبنان نیز اعلام کرده است که تاکنون در حملات مستمر ارتش اسرائیل، تاکنون دست کم 79 شهروند شهید و 250 تن دیگر زخمی شدند.
خبر دیگر اینکه در حمله توپخانه های اشغالگران قدس به جنوب لبنان، 11 تن از جمله چند زن و کودک شهید شدند، این افراد در پی حملات مستمر رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی درحال فرار به مکانهای امن بودند، که هدف حملات هوایی اسرائیل قرار گرفتند.




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( شنبه 85/4/24 :: ساعت 4:35 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سرکوب آزادیخواهی بحرینیها به دست سعودیها!/ ترجمه اختصاصی
اگر این جنایت است، من به آن اعتراف می کنم!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 14
>> بازدید دیروز: 15
>> مجموع بازدیدها: 327868
» درباره من

ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
سیّدحسین نصرالله
ما با شهیدان پیمان بسته ایم تا آزادی قدس شریف و تا روزی که پرچم پرافتخار اسلام را بر فراز بلندترین قله ها در انتهای افق بر زمین نکوبیده ایم از پای ننشینیـــم ‍؛ و نخواهیـــم نشست ...

» فهرست موضوعی یادداشت ها
انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان[60] . اخبار[42] .
» آرشیو مطالب
لبنان (خرداد 85)
لبنان (تیر 85)
لبنان (مرداد 85)
لبنان (شهریور 85)
لبنان (مهر 85)
لبنان (آبان 85)
لبنان (آذر 85)
لبنان (دی 85)
لبنان (بهمن 85)
لبنان (اسفند 85)
لبنان (فروردین 86)
لبنان (خرداد 86)
لبنان (تیر 86)
لبنان (شهریور 86)
لبنان (دی 86)
لبنان (بهمن 86)
لبنان (مرداد 87)
لبنان (آذر 87)
لبنان (بهمن 87)

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
المنار لبنان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان





» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب