• وبلاگ : ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
  • يادداشت : عراق * لبنان * فلسطين
  • نظرات : 3 خصوصي ، 29 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام.

    متاسفانه دور زمان مرا كمي نااميد ساخته! به همين دليل اميدي به اينكه اين العبد كه با شما بحث مي كند به منطق تن دردهد نمي بينم.

    نمي دانم عبد كيست، خودش بهتر مي داند، اما به نظر مي رسد كه قصد يك بحث علمي را ندارد و مي خواهد شما را از مسيرتان خارج كند. خواهشم به عنوان يك مخاطب اين وبلاگ اين است كه در حين پاسخ گويي به ايشان از اصل باز نمانيد و بدانيد كه پاسخ گويي به ايشان اهميت چنداني ندارد و اتفاقا قصدش مشغول كردن شماست.

    اين نظر بنده را نه راهبرد بلكه يك نوع همدلي بدانيد و هر طور صلاح مي دانيد عمل كنيد دوست عزيز. مؤيد باشيد.

    پاسخ

    و عليكم السلام و الرحمه!در نا اميدي بسي اميد است!!!!البته از نوع مطرح كردن سوالشان و پاسخ بعدي شان صحت نظر شما به درستي اثبات شد. بنده هم به توصيه شما ان شاءالله قصد ندارم از مسير اصلي كه به عنوان موضوع كار انتخاب كرده ام خارج شوم. باز هم در تاييد فرمايش شما اينكه اگر ايشان قصدش مباحثه منطقي و علمي بود حداقل بايد ايميل خود را مي داد تا با ايشان خارج از فضاي وبلاگ مناظره كنم. ولي نه تنها در پيام بعد بلكه در پيام ديگري كه عمومي نكردم با لحن نامناسبي گفته اند عقايد خودتان را اثبات كنيد!!! به ايشان عرض مي كنم كه شما مطمئن باش عقايد ما براي خودمان كاملا اثبات شده است. و از اين بابت اندك ترديد و تزلزلي نداريم.(الحمدلله). اما اگر علاقه مند بوديد تا عقايدمان را براي شما هم اثبات كنيم وسلما اين راهش نبود و نيست. ...در هر صورت از توصيه مشفقانه استفاده كردم. حتما دعا بفرماييد!.