• وبلاگ : ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
  • يادداشت : كودكان مقاومت
  • نظرات : 2 خصوصي ، 16 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سيد حسين نصرالله 

    تهديدات اخير گردان هاي قسام صهيونيست ها را وحشت زده کرد

    بيت المقدس ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    شبکه هفت تلويزيون دولت عبري اظهارات اخير ابو عبيده سخنگوي گردان هاي شهيد عز الدين قسام را پخش کرد. ابو عبيده در اظهارات اخير خود رژيم صهيونيستي را تهديد کرد که مجاهدان قسامي در مرحله آينده زيرساخت هاي آن را هدف قرار خواهند داد. وي همچنين گفت که حملات اخير اشغالگران به مناطق مختلف فلسطيني کمترين تاثيري بر عزم و اراده مبارزان براي ادامه راه مقاومت نخواهد گذاشت.

    به دنبال اين اظهارات سخنگوي گردان هاي قسام، يک منبع امنيتي "اسرائيل" عضو "شاباک" گفت که اين تهديدات را بايد جدي گرفت.

    اين منبع صهيونيستي ـ که خواست نامش فاش نشود ـ افزود که احتمال وقوع عمليات فلسطينيان در اراضي اشغالي به خاطر حضور گسترده نظاميان صهيونيست در غزه بسيار زياد است.

    از سوي ديگر، يک مقام نظامي عضو ستاد مشترک ارتش "اسرائيل" در خصوص تهديدات اخير گردان هاي قسام تاکيد کرد که حماس و ديگر گروه هاي فلسطيني قصد دارند تا با انجام عمليات هاي ضد صهيونيستي از شدت فشار نظامي "اسرائيل" در نوار غزه بکاهند. تلويزيون "اسرائيل" همچنين گزارش داد که به دنبال اين تهديدات شمار زيادي از نيروهاي امنيتي رژيم صهيونيستي در برخي شهرهاي بزرگ مستقر گشته اند. در همين راستا، راديو دولت عبري خبر داد که يک فروند موشک "قسام" ظهر امروز (دوشنبه) از شمال نوار غزه شليک شد و به منطقه اشغالي "نقب" اصابت کرد. اين منبع مدعي شد که اين حمله تلفات يا خساراتي را به دنبال نداشت.