• وبلاگ : ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
  • يادداشت : كودكان مقاومت
  • نظرات : 2 خصوصي ، 16 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سيد حسين نصرالله 

    با حضور در دفتر حماس در تهران اعلام شد ؛
    حمايت تشکل هاي مختلف دانشجويي ايران از ملت و دولت جديد فلسطين

    تهران ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    عصر امروز دوشنبه نمايندگان تشکل هاي مختلف دانشجويي جمهوري اسلامي ايران با حضور در دفتر نمايندگي حماس در تهران ضمن محکوم کردن حملات و تجاوزات دشمن صهيونيستي به نوار غزه و کرانه باختري با اين ملت و جنبش حماس اظهار همبستگي کردند.

    کتر ابو اسامه عبدالمعطي نماينده جنبش مقاومت اسلامي حماس در تهران طي سخناني ضمن خوشآمدگويي به حضور نمايندگان تشکل هاي دانشجويي ايران و خبرنگاران رسانه هاي مختلف خبري داخل و خارج اظهار داشتند که اين گونه اظهار همبستگي ها و حمايت ها در شرايطي که جامعه بين الملل سکوت اختيار کرده است، تاثير بزرگي بر روحيه ملت فلسطين دارد. ايشان با اشاره به کمک هاي مادي، سياسي و معنوي جمهوري اسلامي ايران از فعاليت هاي تشکل هاي دانشجويي ايران در حمايت از آرمان فلسطين تشکر و قدرداني کرد. ابو اسامه افزود که فعاليت هاي اين تشکل ها در راستاي حمايت هاي بي دريغ جمهوري اسلامي ايران از فلسطينيان صورت مي گيرد.

    ابو اسامه عبدالمعطي در ادامه سخنان خود تصريح کرد که ملت فلسطين هم اکنون از زمين و هوا آماج حملات ويرانگر دشمن صهيونيستي قرار دارد و اين دشمن شبانه روز تاسيسات زيربنايي فلسطين از جمله نيروگاه هاي برق و جاده ها و پل ها و مراکز آموزشي و دولتي را هدف حملات ددمنشانه خود قرار داده است و با اين کار خود در سايه سکوت مجامع جهاني، قوانين و عرف بين الملل را کاملا زير پا مي گذارد و هيچ ارزشي براي قطعنامه ها و اين گونه قوانين قائل نيست. نماينده حماس در تهران افزود که اکنون همه مي بينند که دشمن صهيونيستي چگونه زنان، کودکان و سالخوردگان فلسطيني را به خاک و خون مي کشد و وزرا و مقامات دولت جديد و نمايندگان منتخب ملت فلسطين را مي ربايد و مي خواهد آن ها را با نظامي صهيونيستي اسير خود مبادله کند.

    عبدالمعطي خطاب به دولت صهيونيستي گفت: به اولمرت و دولت تروريستي اش اعلام مي کنيم که اين نظامي اسير شما هرگز آزاد نخواهد شد مگر اين که به خواسته هاي گروه هاي مقاومت عمل کنيد و 1000 اسير و کليه زنان و کودکان فلسطيني را آزاد کنيد و به تمامي حملات و اقدامات متجاوزانه خود پايان دهيد. وي خطاب به صهيونيست ها گفت که اگر مي خواهيد نظامي تان آزاد شود به حملات خود پايان دهيد، چه بسا يکي از گلوله هاي خمپاره اي که شليک مي کنيد، به وي اصابت کند.