• وبلاگ : ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
  • يادداشت : كودكان مقاومت
  • نظرات : 2 خصوصي ، 16 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    موساد: خالد مشعل بايد کشته شود

    يک مقام ارشد سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي(موساد) اعلام کرد که اين رژيم به عوامل خارجي خود دستور داده که "خالد مشعل" رئيس دفتر سياسي جنبش حماس را تعقيب و وي را ترور نمايند.

    به گزارش خبرگزاري قدس(قدسنا) اين مقام مسئول صهيونيستي در اظهاراتي به مجله آلماني"بيلدام زونتاگ" با اعلام اين مطلب گفت: خالد مشعل بايستي کشته شود.
    اين مجله آلماني همچنين در ادامه نوشت: اسرائيل، خالد مشعل را مسئول ربوده شدن نظامي خود دانسته و "ايهود اولمرت" نيز در اظهاراتي گفته بود که تضمين نمي کند که بازداشت مسئولان حماس تنها به کرانه باختري منحصر شود.

    پدر سرباز ربوده شده صهيونيست: دولت عبري گمان مي کند مي تواند از طريق پسرم، قدرت بازدارندگي خود را بازيابد

    مرکز اطلاع رساني فلسطين

    نوعام شليت، پدر "گلعاد شليت" سرباز ربوده شده صهيونيست در گفتگويي با کانال ده رژيم صهيونيستي در واکنش به اظهارات يکي از وزراي کابينه اولمرت، تاکيد کرد: "اين تنها يک وهم است که اسرائيل با قدرت نمايي در مسئله پسر اسيرم، قدرت بازدارندگي خود را بازيابد."

    وي افزود: "اگر اسرائيل در صدد بازيافتن مجدد قدرت دفاعي خود است، بايد پيش از وقوع عمليات اخير فلسطيني ها يعني هنگامي که هشدارهاي زيادي را در مورد امکان انجام چنين عملياتي دريافت کرده بود، وارد عمل مي شد."

    نوعام شليت همچنين از دان حالوتس، رئيس ستاد مشترک ارتش رژيم صهيونيستي خواست تا از تمام توانايي هاي خود براي آزادي فرزندش استفاده کند.

    قرارداد نظامي جديد آلمان با رژيم صهيونيستي

    برلين ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    يک روزنامه آلماني از عقد قرار داد جديد نظامي ميان برلين و تل آويو خبر داد. بر اساس اين قرارداد، آلمان نفربرهاي زرهي "دينجو 2" و دو زيردريايي به رژيم صهيونيستي خواهد فروخت.

    روزنامه "دي فيلت" آلمان به نقل از منابعي که نخواستند نام شان فاش شود، اعلام کرد: "شوراي امنيت ملي دولت آلمان هيچ اعتراضي به فروش نفربرهاي زرهي به اسرائيل ندارد."

    در بخشي ديگر از گزارش روزنامه مذکور آمده است: "اگر فروش نفربرهاي ساخت شرکت کراوس با تاخير يک ساله انجام شد، دليلش، هراس آلمان از آن بود که نظاميان صهيونيست از اين تجهيزات براي حمله به مناطق فلسطيني استفاده کنند."

    در اين گزارش همچنين مي خوانيد: "قرارداد فروش دو زيردريايي آلماني که ارزش آن به 27/1 ميليارد دلار مي رسد، در طول ماه جاري به امضاي دو طرف خواهد رسيد."

    وزير دفاع آلمان درباره قراردهاي جديد نظامي اظهار داشت: «اين قرارداد همچنان در مرحله موافقت به سر مي برد و اسرائيل نيز از آلمان خواسته است تا يک سوم قيمت زيردريايي هاي موسوم به "دلفين" را کاهش دهد.»

    منابع صهيونيستي نيز مدعي شدند: "در حال حاضر براي مقابله با تهديدات ايران، اسرائيل نياز شديدي به زيردريايي دارد."

    ما شا الله خيلي با خبريدا .

    خدا قوت .

    سلام عليكم

    يه سوال دارم كه از هر كسي نميشه پرسيد

    مي خوام دقيقا بدونم مراجع عراق دقيقا دارن چكار ميكنن .

    احساس ميكنم در ماجراي عراق يه چيزي نيست يا كم هست .يه چيزي وراي تفرقه لطف كنيد جواب بديد.

    باور كنيد خيلي گير جواب اين سوالم .ظهر تا حالا منتظرم .ما آخوند ها با شك نمي تونيم سر كنيم .از آقا روح الله هم همين حالا جواب خواستم اما منتظر جواب شما م هستم .

    يا علي

    + سيد حسين نصرالله 

    موافقت مقامات ارتش و سرويس هاي امنيتي رژيم صهيونيستي با مبادله بخشي از اسيران فلسطيني با نظامي ربوده شده صهيونيستي

    مرکز اطلاع رساني فلسطين

    به نوشته روزنامه عبري زبان "هاآرتص"، مقامات ارتش و سرويس هاي امنيتي رژيم صهيونيستي با مبادله بخشي از اسيران فلسطيني با "گلعاد شاليت" نظامي ربوده شده صهيونيستي موافقت کردند.

    اين منبع افزود: مقامات ارتش و سرويس هاي ياد شده با آزادي آندسته از زندانيان و بازداشت شدگان فلسطيني که به ادعاي آنان مرتکب تخلفاتي در خصوص قانون مبارزه با تروريسم شده اند، موافقت کردند. از جمله اين بازداشت شدگان 8 وزير دولت جديد و 24 نماينده پارلمان فلسطين هستند که اخيرا بازداشت شدند. روزنامه مذکور همچنين نوشت که اين مقامات هرگز با آزادي آندسته از اسيراني که به ادعاي صهيونيست دستانشان به خون صهيونيست ها آغشته شده است موافقت نخواهند کرد.

    + سيد حسين نصرالله 

    با حضور در دفتر حماس در تهران اعلام شد ؛
    حمايت تشکل هاي مختلف دانشجويي ايران از ملت و دولت جديد فلسطين

    تهران ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    عصر امروز دوشنبه نمايندگان تشکل هاي مختلف دانشجويي جمهوري اسلامي ايران با حضور در دفتر نمايندگي حماس در تهران ضمن محکوم کردن حملات و تجاوزات دشمن صهيونيستي به نوار غزه و کرانه باختري با اين ملت و جنبش حماس اظهار همبستگي کردند.

    کتر ابو اسامه عبدالمعطي نماينده جنبش مقاومت اسلامي حماس در تهران طي سخناني ضمن خوشآمدگويي به حضور نمايندگان تشکل هاي دانشجويي ايران و خبرنگاران رسانه هاي مختلف خبري داخل و خارج اظهار داشتند که اين گونه اظهار همبستگي ها و حمايت ها در شرايطي که جامعه بين الملل سکوت اختيار کرده است، تاثير بزرگي بر روحيه ملت فلسطين دارد. ايشان با اشاره به کمک هاي مادي، سياسي و معنوي جمهوري اسلامي ايران از فعاليت هاي تشکل هاي دانشجويي ايران در حمايت از آرمان فلسطين تشکر و قدرداني کرد. ابو اسامه افزود که فعاليت هاي اين تشکل ها در راستاي حمايت هاي بي دريغ جمهوري اسلامي ايران از فلسطينيان صورت مي گيرد.

    ابو اسامه عبدالمعطي در ادامه سخنان خود تصريح کرد که ملت فلسطين هم اکنون از زمين و هوا آماج حملات ويرانگر دشمن صهيونيستي قرار دارد و اين دشمن شبانه روز تاسيسات زيربنايي فلسطين از جمله نيروگاه هاي برق و جاده ها و پل ها و مراکز آموزشي و دولتي را هدف حملات ددمنشانه خود قرار داده است و با اين کار خود در سايه سکوت مجامع جهاني، قوانين و عرف بين الملل را کاملا زير پا مي گذارد و هيچ ارزشي براي قطعنامه ها و اين گونه قوانين قائل نيست. نماينده حماس در تهران افزود که اکنون همه مي بينند که دشمن صهيونيستي چگونه زنان، کودکان و سالخوردگان فلسطيني را به خاک و خون مي کشد و وزرا و مقامات دولت جديد و نمايندگان منتخب ملت فلسطين را مي ربايد و مي خواهد آن ها را با نظامي صهيونيستي اسير خود مبادله کند.

    عبدالمعطي خطاب به دولت صهيونيستي گفت: به اولمرت و دولت تروريستي اش اعلام مي کنيم که اين نظامي اسير شما هرگز آزاد نخواهد شد مگر اين که به خواسته هاي گروه هاي مقاومت عمل کنيد و 1000 اسير و کليه زنان و کودکان فلسطيني را آزاد کنيد و به تمامي حملات و اقدامات متجاوزانه خود پايان دهيد. وي خطاب به صهيونيست ها گفت که اگر مي خواهيد نظامي تان آزاد شود به حملات خود پايان دهيد، چه بسا يکي از گلوله هاي خمپاره اي که شليک مي کنيد، به وي اصابت کند.

    + سيد حسين نصرالله 

    حمله موشکي گروهان هاي قدس به شهرک هاي اشغالي "اسدورت" و "ناحل اوز"

    غزه ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    گروهان هاي قدس شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي فلسطين امروز دوشنبه (3/7/2006) مسئوليت حمله موشکي به مواضع صهيونيست ها در جنوب و شرق اراضي اشغالي 48 را به عهده گرفت.

    مبارزان اين گروهان ها طي بيانيه اي اعلام کردند که دست کم دو فروند موشک به اين مناطق شليک کرده اند. در اين بيانيه آمده است که اين عمليات قهرمانانه در پاسخ به جنايت هاي روزمره اشغالگران صهيونيست در کرانه باختري و نوار غزه صورت گرفته است و راه جهاد و مبارزه تا راندن کامل اشغالگران از سرزمين مقدس فلسطين ادامه خواهد داشت.

    + سيد حسين نصرالله 

    زخمي شدن يک نظامي صهيونيست در شمال رام الله

    بيت المقدس ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    يک نظامي صهيونيست بامداد امروز دوشنبه (3/7/2006) در روستاي "کفر عين" واقع در شمال رام الله به دست فلسطينيان زخمي شد.

    به گفته منابع نظامي "اسرائيل" شماري از نظاميان صهيونيست پس از يورش به اين روستا با سنگ پراني ساکنان روستا مواجه شدند و بر اثر اين حمله يک نظامي زخمي و به بيمارستان انتقال داده شد.

    + سيد حسين نصرالله 

    دويک: من از تهديدات صهيونيستي باکي ندارم

    رام الله ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    دکتر عزيز دويک رئيس مجلس قانونگذاري فلسطين تاکيد کرد که ربودن وزيران و نمايندگان مجلس جنايتي آشکار عليه انتخاب دمکراتيک ملت فلسطين است و اين اقدام در ادامه سلسله جنايت هاي اشغالگران براي حذف مساله فلسطين صورت مي گيرد، اما اين مساله تا رسيدن به اهداف مورد نظر فلسطينيان زنده و جاويد باقي خواهد ماند.

    دويک اين اظهارات خود را در مقابل ساختمان مجلس در رام الله عنوان کرد. وي گفت:«رژيم صهيونيستي وزرا و نمايندگان مجلس را بدون اتهام بازداشت کرده است.» رئيس مجلس در ادامه افزود:«من از تهديدات صهيونيستي باکي ندارم و به آن هيچ اهميتي نمي دهم و اين گونه تهديدات هرگز ملت فلسطين را از ادامه راه مبارزه و جهاد تا تحقق اهداف شان باز نخواهد داشت.»

    + سيد حسين نصرالله 

    تهديدات اخير گردان هاي قسام صهيونيست ها را وحشت زده کرد

    بيت المقدس ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    شبکه هفت تلويزيون دولت عبري اظهارات اخير ابو عبيده سخنگوي گردان هاي شهيد عز الدين قسام را پخش کرد. ابو عبيده در اظهارات اخير خود رژيم صهيونيستي را تهديد کرد که مجاهدان قسامي در مرحله آينده زيرساخت هاي آن را هدف قرار خواهند داد. وي همچنين گفت که حملات اخير اشغالگران به مناطق مختلف فلسطيني کمترين تاثيري بر عزم و اراده مبارزان براي ادامه راه مقاومت نخواهد گذاشت.

    به دنبال اين اظهارات سخنگوي گردان هاي قسام، يک منبع امنيتي "اسرائيل" عضو "شاباک" گفت که اين تهديدات را بايد جدي گرفت.

    اين منبع صهيونيستي ـ که خواست نامش فاش نشود ـ افزود که احتمال وقوع عمليات فلسطينيان در اراضي اشغالي به خاطر حضور گسترده نظاميان صهيونيست در غزه بسيار زياد است.

    از سوي ديگر، يک مقام نظامي عضو ستاد مشترک ارتش "اسرائيل" در خصوص تهديدات اخير گردان هاي قسام تاکيد کرد که حماس و ديگر گروه هاي فلسطيني قصد دارند تا با انجام عمليات هاي ضد صهيونيستي از شدت فشار نظامي "اسرائيل" در نوار غزه بکاهند. تلويزيون "اسرائيل" همچنين گزارش داد که به دنبال اين تهديدات شمار زيادي از نيروهاي امنيتي رژيم صهيونيستي در برخي شهرهاي بزرگ مستقر گشته اند. در همين راستا، راديو دولت عبري خبر داد که يک فروند موشک "قسام" ظهر امروز (دوشنبه) از شمال نوار غزه شليک شد و به منطقه اشغالي "نقب" اصابت کرد. اين منبع مدعي شد که اين حمله تلفات يا خساراتي را به دنبال نداشت.

    با سلام وخسته نباشيد.

    آخرين جنايت : سربازان آمريکايي پس از بي حرمت کردن زن عراقي او را مي سوزانند!

    اخبار حوادث و بازتابها

    متن نامه سرگشاده خطاب به دبيرکل سازمان ملل متحد

    + غ 

    روز هاي آخر است .بايد کاري کرد وگرنه خون برادرانمان را بادهاي ناموسوم غرب در بلواي آنچه بازي جام جهاني مي نامند و نا فهمان داخلي با ميليارد ها دلار سيماي کشور را مشغول و به دور از پر پر شدن لاله هاي سر زمين پيامبران مي کنند به بي گناهي از دست مي رود و کجاييد اي برادران ؟
    يک يا علي گفتن را به تصور اينکه اگر عاشورا در کربلا بوديد . سر ميدهي؟

    راستي اگر ممكن است اگر امكان دارد مجموعه آهنگ وبلاگتان را براي يك جهادگر ديگر ايميل كنيد .

    جلعاد شافيت اخيرا و ليس آخرا
    و جلعاد شافيت آخرين نظامي نيست كه به گروگان ميگيريم .
    http://alhadid.blogfa.com/
    آپ شد سر بزن .
    يا علي !

    سلام ما به آقاي ما سيد بزرگوار ما سرباز مولاي مان امام عصر «ج» سيد فداي شما ، قربانتان ، پيروز باشيد و سربلندي شما را از خداي ج خود مي خواهم

    بزرگوار من از سرزمين بلخ برايتان مي نويسم من هيچ وقت خود را از شما دور ندانستم .اگر جسم ام از شما دور است براي ياري تان اما روحم هميشه با شما ست

    سيد مرا دعا كنيد . سيد شما را خيلي دوست دارم و به شما خيلي افتخار مي كنم . نمي دانم ديگر چه بنويسم فقط .....................دعاي تان مي كنم

    به اميد رهائي قدس شريف انشاءالله

       1   2      >