• وبلاگ : ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
  • يادداشت : حماس ، حزب‌اللهي مي‌شود
  • نظرات : 0 خصوصي ، 30 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    سلام عليكم.

    صهيونيست جماعت فقط زبان زور مي فهمد. متاسفانه در اين سال ها دولت مردان فلسطين فرصت هاي طلايي را از دست داد و اكنون دولت اصولگراي فلسطين مي تواند با در دست گرفتن ابتكار عمل آب رفته را به جوي بازگرداند و رژيم صهيونيستي را در موضع انفعال قرار دهد و نشان دهد كه قدرتش پوشالي است. مهم اين است كه سلاح حماس شهادت است و به فرموده ي حضرت امام(ره) ملتي كه شهادت دارد اسارت ندارد.

    منتظر دو اتفاق هستم: در همين روزها ره نمودهاي رهبر معظم انقلاب و در دراز مدت تبديل سنگ ها به اسلحه در دست جوانان فلسطيني. مثل اينكه آن روز را با چشم خود مي بينم.

    حماس برادر حزب الله و جهاد اسلامي بوده و خواهد بود

    ما فقط يك اسلام واقعي در خاور ميانه داريم و آن اسلام نسل خميني يعني اسلام ناب محممدي است.

    + سيد حسين نصرالله 

    به دنبال ادامه جنايت هاي اشغالگران صورت گرفت ؛
    ضرب الاجل گروه هاي مبارز فلسطين در مورد نظامي اسير صهيونيستي

    مرکز اطلاع رساني فلسطين

    گردان هاي شهيد عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي "حماس"، تيپ هاي ناصر صلاح الدين شاخه نظامي کميته هاي مقاومت مردمي و گردان هاي "سپاه اسلام" تا ساعت 6 بامداد فردا به دشمن صهيونيستي مهلت دادند تا به خواسته هاي آنان مبني بر آزادي تمامي اسيران فلسيطيني در بند نظاميان صهيونيست پاسخ دهد. آنان تاکيد کردند که اگر تا ساعت مشخص شده خواسته هاي آنان برآورده نشود پرونده نظامي اسير صهيونيستي بسته مي شود.

    اين گروه هاي مبارز با صدور بيانيه اي هشدار دادند : « با توجه به تداوم نقض حقوق بشر از سوي نظاميان صهيونيست در اراضي فلسطيني و تداوم جنايات اشغالگران صهيونيست عليه ملت مظلوم فلسطين ما به دشمن صهيونيستي تا ساعت 6 بامداد فردا (سه شنبه) مهلت مي دهيم تا به خواسته هاي ما پاسخ دهد و در غير اين صورت پرونده اين اسير بسته مي شود.»

    + سيد حسين نصرالله 

    حماس: درخواست آمريکا از سوريه در خصوص بازداشت خالد مشعل چراغ سبزي به رژيم صهيونيستي جهت تداوم جناياتش عليه فلسطينيان است

    غزه ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    جنبش مقاومت اسلامي "حماس" اعلام کرد که درخواست واشنگتن از دمشق در خصوص بازداشت "خالد مشعل" رئيس دفتر سياسي حماس به مثابه چراغ سبزي از سوي آمريکا به رژيم صهيونيستي جهت تداوم جناياتش عليه ملت فلسطين به شمار مي رود. در همين راستا، رهبران حماس به دولت آمريکا درباره عواقب ناگوار حمايت از جنايات اشغالگران صهيونيست عليه ملت فلسطين هشدار دادند و يکي از اين رهبران خطاب به ملت آمريکا خواستار حمايت دولتشان از عدالتخواهي و حقمداري شد. وي همچنين هشدار داد که تداوم اين روند موجب افزايش تنفر جهانيان از آمريکا مي شود

    + سيد حسين نصرالله 

    الخليل ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    صدها تن از صهيونيست ها با برپايي تظاهراتي در مقابل خانه "ايهود اولمرت" نخست وزير رژيم صهيونيستي خواستار پايان بخشيدن به تجاوزات نظاميان صهيونيست عليه ملت فلسطين و مبادله اسيران فلسطيني با نظامي ربوده شده صهيونيستي شدند.

    به گزارش منابع خبري صهيونيستي، جنبش يهودي " يش جفول" که اين تظاهرات را برپا کرده بود از مقامات رژيم اشغالگر قدس خواسته است تا در مورد آزادي سرباز اسير صهيونيستي با مقامات دولت فلسطيني سر ميز مذاکره بنشينند. شرکت کنندگان در اين مراسم اسيران فلسطيني را اسيران جنگي خوانده و تاکيد کردند که بايد اين اسيران با سرباز ربوده شده صهيونيستي مبادله شوند. تظاهر کنندگان پلاکارد هايي در دست داشتند که بر روي آنها نوشته شده بود: « حمله به غزه بهاي سنگيني دارد و ما مخالف اشغالگري هستيم و سرباز ربوده شده صهيونيستي را بازگردانيد.»

    + سيد حسين نصرالله 

    موافقت مقامات ارتش و سرويس هاي امنيتي رژيم صهيونيستي با مبادله بخشي از اسيران فلسطيني با نظامي ربوده شده صهيونيستي

    مرکز اطلاع رساني فلسطين

    به نوشته روزنامه عبري زبان "هاآرتص"، مقامات ارتش و سرويس هاي امنيتي رژيم صهيونيستي با مبادله بخشي از اسيران فلسطيني با "گلعاد شاليت" نظامي ربوده شده صهيونيستي موافقت کردند.

    اين منبع افزود: مقامات ارتش و سرويس هاي ياد شده با آزادي آندسته از زندانيان و بازداشت شدگان فلسطيني که به ادعاي آنان مرتکب تخلفاتي در خصوص قانون مبارزه با تروريسم شده اند، موافقت کردند. از جمله اين بازداشت شدگان 8 وزير دولت جديد و 24 نماينده پارلمان فلسطين هستند که اخيرا بازداشت شدند. روزنامه مذکور همچنين نوشت که اين مقامات هرگز با آزادي آندسته از اسيراني که به ادعاي صهيونيست دستانشان به خون صهيونيست ها آغشته شده است موافقت نخواهند کرد.

    انشاالله با اين بيداري كه در ملت هاي اسلامي به بركت انقلاب اسلامي به وجود آمده است به زودي شاهد نابودي اسرائيل خواهيم بود،

    به شرط اينكه ما هم كاري كنيم...

    سلام عليكم

    يه سوال دارم كه از هر كسي نميشه پرسيد

    مي خوام دقيقا بدونم مراجع عراق دقيقا دارن چكار ميكنن .

    احساس ميكنم در ماجراي عراق يه چيزي نيست يا كم هست .يه چيزي وراي تفرقه لطف كنيد جواب بديد .

    ممنون .

    يا علي.

    يادم رفت شهادت حاج احمد اينارو بدست فالا نژاي لبنان تسليت بگم .

    حالا يا علي.

    با سلام من هم مايل به تماس با شما هستم تلفن بديد تا زنگ بزنم يا حق

    هوالطيف

    با سلام

    از شما و برادر امير عباس كمال تشكر را دارم. قدر خودتان و ايشان را بدانيد.

    ضمنا فضاي سبز با طعم ميوه آماده بازديد است.

    ضمن اينكه لوگوي شما زينت بخش وبلگم شد.

    + غ 
    روز هاي آخر است .بايد کاري کرد وگرنه خون برادرانمان را بادهاي ناموسوم غرب در بلواي آنچه بازي جام جهاني مي نامند و نا فهمان داخلي با ميليارد ها دلار سيماي کشور را مشغول و به دور از پر پر شدن لاله هاي سر زمين پيامبران مي کنند به بي گناهي از دست مي رود و کجاييد اي برادران ؟
    يک يا علي گفتن را به تصور اينکه اگر عاشورا در کربلا بوديد . سر ميدهي؟

    سلام مبارز

    جريان غزه براي تمام مسلمانان جاي نگراني است

    كاش من نيز بين حماسه افرينان حماس بودم

    بلاگتون را دنبال مي كنم چون حس مبارزه در مقابل باطل در انتيك قوي است

    اگر موقعيت جور بود دوست داشتم در بين مبارزان فلسطيني باشم

    اكنون هم اگر در اينجا باز كاري از دست اين حقير برآيد آماده همكاري هستم

    از اينكه به مغازه عتيقه جات اومدي و ردپا گذاشتي سپاس

    كامل موافقم.

    انهدام يک دستگاه تانک و يک دستگاه بولدوزر صهيونيستي به دست مبارزان قسام در شرق خان يونس

    خان يونس ـ مرکز اطلاع رساني فلسطين

    گردان هاي شهيد عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي "حماس" از پرتاب دو گلوله خمپاره از نوع "ياسين" به سوي يک دستگاه تانک صهيونيستي در "عبسان الجديده" واقع در شرق خان يونس خبر دادند. اين گردان ها با صدور بيانيه اي اعلام کردند که مبارزان ما در سايه عنايت پروردگار متعال موفق شدند ساعت 15:45 عصر ديروز شنبه با دو گلوله خمپاره يک دستگاه تانک صهيونيستي را در شرق خان يونس هدف قرار دادند.

    در بخش ديگر اين بيانيه آمده است اين مبارزان همچنين ساعت 17 عصر همان روز نيز با يک گلوله خمپاره يک دستگاه بولدوزر صهيونيستي را هدف قرار دادند. اين گردان ها ضمن برعهده گرفتن مسئوليت اين عمليات ها تاکيد کردند مبارزان ما با خود عهد بسته اند که در مقابل هرگونه جنايت صهيونيست ها عليه ملت فلسطين پاسخ خواهند داد.

    گروه هاي جهادي صهيونيست هاي بيشتري را گروگان خواهند گرفت

    نماينده جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) در لبنان هشدار داد فلسطينيان درصورت آزاد نشدن اسيران دربند زندان هاي رژيم صهيونيستي تعداد بيشتري از اسرائيلي ها را به گروگان خواهند گرفت .

    به گزارش خبرگزاري مهر به نقل ازسايت اينترنتي شبکه خبري العربيه ، اسامه بن حمدان نماينده جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس ) درلبنان درمصاحبه با يک روزنامه نروژي هشدار داد: تا زماني که تل آويو اسيران فلسطيني دربند را آزاد نکند گروگان گيري اسرائيلي ها ادامه خواهد يافت هرچند که اين اقدامات منجر به حمله گسترده اسرائيل به نوار غزه شود .

    نماينده جنبش حماس درلبنان به روزنامه نروژي"آفتن پستن" گفت: فلسطينيان براي آزادي فرزندان و دختران و برادران و زنان خود در زندان هاي رژيم صهيونيستي به هراقدامي دست خواهند زد.

    حمدان در تماس تلفني درلبنان از اسلو گفت :عمليات گروگان گيري گسترش خواهد يافت تا زماني که اسيران فلسطيني دربند رژيم صهيونيستي آزاد نشود هرچند نتيجه آن حمله اسرائيل به نوارغزه باشد زيرا اسرائيل به دليل ديگرهرگزاسيران فلسطيني را بند اسارت آزاد نمي کند.

    کميته هاي مقاومت مردمي و گردان هاي عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين( حماس) و ارتش اسلامي مسئوليت اسارت يک نظامي صهيونيست در مرز نوار غزه را برعهده گرفتند.

    اين گروه ها آزادي نظامي صهيونيست را به آزادي تمام اسيران زن فلسطيني ، کودکان و سالخوردگان مشروط کردند.

       1   2      >